MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

LOréal znów z tytułem najcenniejszej marki pielęgnacyjnej
L'Oréal znów z tytułem najcenniejszej marki pielęgnacyjnej

L'Oréal Paris został uznany w tym roku, po raz piąty z rzędu, za najcenniejszą na świecie markę pielęgnacji osobistej w rankingu najbardziej wartościowych marek Brandz Top 100. Badanie jest organizowane przez Kantar Millward Brown.

Francuski koncern zwiększył wartość marki o 2 procent w ciągu ostatniego roku do 23,9 mld USD i jak czytamy w raporcie stał się bardziej konsumentocentryczny.

Jak wygląda cała pierwsza piętnastka kosmetyczna świata? (USD/mld)

L’Oréal Paris - 23,899
Colgate - 17,740
Gillette - 16,278
Lancôme - 9,401
Nivea - 6,799
Garnier - 6,461
Clinique - 5,969
Dove - 5,792
Estée Lauder - 4,215
Pantene Pro-V - 4,090
Olay - 3,752
Crest - 3,341
Shiseido - 2,691
Oral-B - 2,670
Head & Shoulders - 2,423

Rozwój marki w dzisiejszym, zatłoczonym i zróżnicowanym rynku kosmetycznym, oznacza zrozumienie własnej pozycji w sektorze oraz tego, kim są nasi konsumenci. Luksusowe marki muszą znaleźć nowatorskie sposoby na podkreślenie swojej wyjątkowości, którą konsumenci cenią wysoko. Marka masowa powinna koncentrować się na innowacjach oraz ich zdolności zaspokajania potrzeb i poprawy życia konsumentów

– powiedziała  Doreen Wang, odpowiedzialna w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!