MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Linia Chillout marki Bell na wyłączność w Biedronce
Linia Chillout marki Bell na wyłączność w Biedronce

W październiku i listopadzie na półkach Strefy Piękna w sieci sklepów Biedronka zagości nowa, limitowana linia kosmetyków Bell - Chillout. Szeroka gama produktów dopasowanych do pory roku, ich radosna oprawa graficzna, przystępne ceny oraz niezmienna jakość będąca wizytówką marki Bell, to cechy charakterystyczne tej serii. Chillout to zastrzyk dobrej energii na przekór jesiennej chandrze.

“Chillout” oznacza relaks i zwolnienie tempa w jesienne dni. Nowa linia kosmetyków Bell idealnie wpisuje się w nurt bardzo modnego hygge, czyli poszukiwania szczęścia w drobnych przyjemnościach. Relaks na kanapie, pod miękkim kocem, z kubkiem dobrej herbaty w dłoniach to kwintesencja duńskiego sposobu na szczęście. Dużą przyjemność w jesienne dni sprawi także wykonanie modnego makijażu nude - uniwersalnego sposobu na świeży i naturalny wygląd w każdych okolicznościach.

Bell w linii Chillout stawia na pielęgnujące właściwości kosmetyków, tak istotne, gdy temperatura spada, a wiatr daje się skórze we znaki. Drugim atutem serii jest łatwość aplikacji dostępnych w niej produktów - większość kosmetyków można aplikować na skórę palcami. Nieskazitelny makijaż możliwy do wykonania szybko i z dużą łatwością to przepis na jesienną przyjemność oferowany przez polską markę. 

Bell postawiło w tej linii także na wielozadaniowość kosmetyków. Produkty kompaktowe o kilku różnych zastosowaniach zawsze są największymi hitami. W serii Chillout znalazły się wielozadaniowy krem do ust i policzków Chillout 2in1 zmieniający swoją konsystencję z kremu w puder po aplikacji oraz odżywczy balsam przynoszący ulgę spierzchniętej i suchej skórze warg, dłoni czy łokci.

Kosmetyki Chillout idealnie wpisują się w modne w makijażu trendy. Umożliwiają podkreślenie urody w sposób subtelny i delikatny, zapewniając cerze świeży i promienny wygląd. To kwintesencja makijażu nude, czyli makijażu naturalnego.

Dużym atutem linii jest jej przystępność cenowa. Kosmetyki dostępne wyłącznie w Biedronce kosztować będą od 7,99 zł za korektor i uniwersalny balsam do 12,99 zł za bazę pod makijaż i bronzer. W linii znajdą się także matowe pomadki w 6 najmodniejszych odcieniach sezonu, wielozadaniowy kosmetyk do ust i policzków oraz transparentny żel do brwi.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!