MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Letnia kampania marki Bioderma - promowany produkt to Photoderm Nude Touch SPF 50+
Letnia kampania marki Bioderma - promowany produkt to Photoderm Nude Touch SPF 50+
Wystartowała kampania reklamująca kosmetyk Photoderm Nude Touch SPF 50+ marki Laboratoire Dermatologique Bioderma. Akcję, prowadzoną w internecie, przygotował dom mediowy Codemedia.
 

Konsumentki dowiedzą się z kampanii, że Photoderm Nude Touch SPF 50+ to lekki ochronny podkład mineralny, który zawiera 100 proc filtrów mineralnych, dzięki czemu zapewnia wysoką i skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Reklamy przekonują, że Photoderm pomaga redukować niedoskonałości, kontrolować błyszczenie oraz utrzymać perfekcyjny, naturalny wygląd nawet w upalne dni.

Nasz nowy produkt wyróżnia bardzo lekka konsystencja oraz to, że - w porównaniu z innymi filtrami mineralnymi - nie pozostawia białych śladów na skórze. Dzięki jego innowacyjnej formule mogą go stosować osoby ze skórą tłustą i mieszaną, a także suchą, po nałożeniu pod niego kremu nawilżającego

- podkreśla Agnieszka Rzemińska z Laboratoire Dermatologique Bioderma.

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje reklamy display i spot. Kreacja kampanii została przygotowana globalnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

 

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!