MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black&White Fresh - ponownie z Mają Sablewską
Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black&White Fresh - ponownie z Mają Sablewską

4 stylistki, setki zaangażowanych konsumentek, Maja Sablewska i NIVEA Invisible Black&White Fresh – z taką ekipą odświeżenie stylu jest niezwykle proste!

Odpowiednio dobrany strój dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie. Dlatego, perfekcyjna stylizacja to nie tylko odpowiednio dobrane dodatki, ale również właściwa  troska o ubrania. Aby wyglądać i czuć się świeżo, warto zadbać nie tylko o antyperspiracyjną ochronę, ale też o ochronę nowych stylizacji. NIVEA ma na tym polu doświadczenie, dlatego stworzyła linię NIVEA Invisible Black&White, nr 1[1] wśród dezodorantów dla kobiet, który od lat chroni białe i czarne ubrania Polek konsekwentnie pomagając w dbaniu o ich styl.

We wrześniu rusza już trzecia odsłona kampanii marki we współpracy z Mają Sablewską pod hasłem Odśwież swój styl z NIVEA Invisible Black&White Fresh. W ramach kampanii NIVEA zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym 10 osób wygra zakupy o wartości 2500 PLN pod okiem Mai Sablewskiej.

Równolegle blogerki: Radzka, Cajmel, Styloly i Paula Jagodzińska wyłonią zwycięzców w konkursie digitalowymi i zaproszą ich do jednego z czterech miast Polski - Krakowa, Wrocławia, Poznania lub Lublina - na wspólne zakupy o wartości 1000 PLN.

Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać 4 proste kroki:

  • Zakupić dowolny dezodorant NIVEA.
  • Zarejestrować paragon na stronie www.nivea.pl.
  • Wybrać towarzyszkę zakupów: Maję Sablewską lub jedną z czterech blogerek.
  • Opisać swój sposób na odświeżenie jesiennej stylizacji.

Dodatkowo, Polki będą mogły odświeżyć swoją wiedzę o modzie rozwiązując quiz na stronie nivea.pl.

Kampanii towarzyszy silne wsparcie w ATL, TVC z MS, OOH, prasie oraz digitalu. Za stworzenie konceptu oraz stronę digitalową kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, za zakup mediów – dom mediowy OMD, za komunikację PR - MSL.

[1] NIVEA za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa w PLN, XI 2015 – X 2016, kategoria: Dezodoranty, segment: Dezodoranty dla kobiet.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!