NIOD to marka należąca do kanadyjskiego producenta kosmetyków naturalnych Deciem, która powstała w odpowiedzi na oczekiwania kobiet dojrzałych i świadomych wyzwań, przed jakimi staje ich skóra.
O skórze dojrzałej mówimy od ok. 40 roku życia. Traci ona elastyczność, staje się sucha, szara i widać na niej oznaki zmęczenia. Problemy te są efektem zmniejszonej produkcji kolagenu, a co za tym idzie szybszej utraty wody. Właśnie dlatego tak trudno dobrać produkty, które skutecznie zadziałają – mówi Monika Stankiewicz, wizażystka sklepu internetowego Cosibella.pl.
Zaawansowane technologie, wykorzystywane przy tworzeniu kosmetyków NIOD, łączą się z naturalnymi składnikami, by w kompleksowy sposób przeciwdziałać starzeniu się skóry. Misją marki jest dostarczanie rozwiązań o skuteczności porównywalnej do zabiegów odmładzających, co sugeruje już sama jej nazwa. NIOD to inaczej Non-invasive Options In Dermal Science, czyli nieinwazyjny sposób na poprawę wyglądu skóry.
NIOD oferuje profesjonalną pielęgnację anti-aging, w tym preparaty przeznaczone zarówno do skóry twarzy, jak i szyi. Wspierają one elastyczność tkanki, nawilżają ją i delikatnie oczyszczają. Szeroka gama produktów, stworzona zgodnie z zasadą transparentności, ułatwia skomponowanie odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Ich działanie ma bezpośrednie odzwierciedlenie w badaniach.