Kampania #Ambitna Ja jest realizowana w celu marketingowego wsparcia linii Iwostin Purritin, przeznaczonej dla skóry tłustej i trądzikowej.
Treści kampanii budowane są wokół odzyskania pewności siebie, pomimo często widocznych zmian skórnych u osób z problemem trądziku.
Problem trądziku i walki z nim marka traktuje holistycznie, podkreślając w komunikacji, że w leczeniu trądziku ważna jest nie tylko właściwa pielęgnacja skóry, ale również właściwa dieta, aktywność fizyczna oraz motywacja i kontrola stresu, pewność siebie.
W kampanii wspierają Iwostin eksperci: dermatolog dr Joanna Czuwara, dietetyk dr Damian Parol, coach Karolina Cwalina-Stępniak oraz psycholog, Marta Żysko-Pałuba, którzy odpowiedzą na najważniejsze i najczęstsze pytania konsumentów, związane z problemem trądziku.
Macademian Girl w krótkich filmach opowiada o własnych doświadczeniach z pielęgnacją skóry trądzikowej. Spoty przygotowano w wersji dłużej - 1,5-minutowej i krótszej - 40-sekundowej. Blogerka zachęca do używania kosmetyków marki Iwostin z linii Purritin. Odsyła również zainteresowane osoby do dedykowanej strony internetowej z poradami ekspertów marki Iwostin.
W akcji udział biorą także influenceki Ola Sidorowska oraz Julia Janulewicz, które także opowiadają o tym, jak radzą sobie z pielęgnacją cery, rekomendując stosowanie kosmetyków Iwostin.
Akcja potrwa do 30 kwietnia 2018 r., natomiast w dniu 5 kwietnia rusza konkurs, który jest kontynuacją całej komunikacji. Do udziału w konkursie zachęcać będzie Macadamian Girl.
Główne kanały dotarcia z kampanią to kanał YT i profil FB marki Iwostin oraz kanały własne blogerek. Kampania jest ponadto promowana za pomocą materiałów POS w aptekach, u lekarzy dermatologów, również poprzez kampanię bannerową oraz kampanię w wyszukiwarce Google.
Za kreację, produkcję i kontakt z blogerkami odpowiedzialna jest agencja Publicis DWL, za zakup mediów - do mediowy Mindshare.