MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Innowacje first: LOreal przedstawia kolejne rozwiązania technologiczne - personalizacja produktów ważnym wyznacznikiem poszukiwań
Innowacje first: L'Oreal przedstawia kolejne rozwiązania technologiczne - personalizacja produktów ważnym wyznacznikiem poszukiwań

Na konferencji Viva Technology firma L’Oréal zaprezentuje „Piękno bez granic”, swoją wizję przyszłości branży kosmetycznej i obsługi konsumenta.

Najnowsze rozwiązania technologiczne Grupy wspomagane systemami sterowania głosem, sztuczną inteligencją i rzeczywistością rozszerzoną można od dzisiaj zobaczyć w Paryżu.

Innowacje i nauka są podstawą strategii L'Oréal i niewątpliwie źródłem sukcesu firmy. W ubiegłym roku koncern odpowiadał za prawie 40 proc. wydatków europejskiej branży kosmetycznej na badania i rozwój, inwestując w nie 914 mln euro, czyli 3,4 proc. swoich przychodów ze sprzedaży. Efektem badań było 505 zgłoszonych w 2018 r. wniosków patentowych (rok wcześniej – 498).

- Z przyjemnością uczestniczymy w konferencji Viva Technology, corocznym spotkaniu ze światem technologii, odbywającym się we Francji. To wspaniała okazja podzielenia się naszą wizją kosmetyki, która jest zróżnicowana i dostępna dla wszystkich, dostosowana do potrzeb i aspiracji konsumentów na całym świecie i wspomagana rozwiązaniami cyfrowymi. Nowe technologie, takie jak: rzeczywistość rozszerzona, sztuczna inteligencja czy sterowanie głosem, umożliwiają nam oferowanie coraz więcej spersonalizowanych i zaawansowanych usług, a także włączenie naszych konsumentów w proces ich tworzenia. Możemy też oferować im serwis i produkty dostępne w dowolnym czasie i miejscu - mówi Lubomira Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal

Odwiedzający konferencję Viva Technology (VivaTech) mogą odwiedzić cztery przestrzenie, w których L’Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości.

Technologia bez granic:

  • Pośród głównych tegorocznych innowacji L'Oréal zaprezentuje swojego wirtualnego doradcę fryzjerskiego (Virtual Hair Advisor), narzędzie stworzone przez firmę ModiFace zajmującą się rzeczywistością rozszerzoną i sztuczną inteligencją. Pozwala ono na wirtualne „przymierzenie” różnych kolorów włosów oraz uzyskanie profesjonalnych porad ekspertów L'Oréal Professionnel.
  • SkinConsultAI marki Vichy – cyfrowa diagnostyka skóry opracowana we współpracy z dermatologami. Wykrywa oznaki starzenia i oferuje spersonalizowane porady dotyczące pielęgnacji skóry. Ta technologia została stworzona w ramach partnerstwa ModiFace i L'Oréal R&I. Bazuje na 15-letnich badaniach naukowych nad starzeniem się skóry i sztuczną inteligencją.
  • Effaclar Spotscan, aplikacja internetowa La Roche-Posay współtworzona z dermatologami i służąca do analizy skóry podatnej na trądzik. Ta usługa bazuje na sztucznej inteligencji i danych naukowych. Zapewnia porady i spersonalizowane zalecenia dotyczące leczenia zmian trądzikowych i zapobiegania ich pogorszeniu, a w razie potrzeby zaleca konieczność wizyty u dermatologa.

Personalizacja bez granic:

  • Shade Finder firmy Lancôme to zaawansowana technologia bazująca na sztucznej inteligencji. Może ona bezpośrednio w punkcie sprzedaży doradzić konsumentce odcień podkładu idealnie dopasowany do jej potrzeb. Ta spersonalizowana usługa jest teraz wdrażana na całym świecie. Do końca 2019 roku znajdzie się w ponad 1000 sklepów.
  • Firma L’Oréal po raz pierwszy zaprezentuje My Little Factory, innowację technologiczną, która w przyszłości umożliwi produkcję spersonalizowanych podkładów na dużą skalę.

Kreatywność bez granic: Strefa umożliwi gościom odkrywanie trendów branży kosmetycznej pojawiających się na całym świecie, wykrywanych przez sztuczną inteligencję w mediach społecznościowych.

Możliwości bez granic: Goście poznają procesy drukowania 3D i personalizacji, odkrywając proces projektowania nowych zapachów Lancôme i Viktor&Rolf lub wypróbowując nową maszynę do sprzedaży szminek Giorgio Armani ze zintegrowaną funkcją sprawdzania odcienia. Jest to również rozwiązanie przygotowane przez firmę ModiFace.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!