MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Foreo typuje najgorętsze nowości w pielęgnacji urody: C-Beauty is coming
Foreo typuje najgorętsze nowości w pielęgnacji urody: C-Beauty is coming

O koreańskiej pielęgnacji słyszeli już wszyscy, a niektórzy uważają, że właściwie jesteśmy już w momencie ekscytacji wersją japońską. Jednak według Foreo dynymicznie rozwijającej się marki urodowej świata, w 2019 roku kosmetyczne szaleństwo przeniesie się do Chin! Nadciąga C-Beauty: termin tak nowy, że nie widnieje jeszcze w Wikipedii.

Instytuty Badań i Rozwoju Foreo w Sztokholmie i Szanghaju przestawiają coroczny raport trendów. O ile niektórych z nich mogliśmy się spodziewać, to w 2019 roku czeka nas też mnóstwo nowości. Dowiemy się, czym jest C-Beauty, nauczymy się przyjmować kolagen, a nasze łazienki przemienią się w prawdziwe spa.

Foreo uważa, że świat urody podąża za trendami podobnie jak technologie czy moda. Zwracamy uwagę, w jakim kierunku zmierza rynek, by wprowadzać świeże pomysły i nowe urządzenia, których nie widzieliśmy nigdy dotąd.

  1. C-Beauty - Chiny idą w kosmetyczne technologie

Dzięki niesamowitej przewadze technologicznej, Chińczycy zamierzają zrewolucjonizować nasze spojrzenie na kosmetykę. Podstawą chińskiej pielęgnacji, którą - po koreańskiej czy japońskiej - nazywamy C-Beauty, będzie absolutne stawianie technologii na pierwszym miejscu. To całkowite przeciwieństwo tradycyjnych zabiegów czy kosmetyków naturalnych. C-Beauty wyprzedza je o epokę!

Na fali nowych fabryk, patentów i innowacji, przez najbliższe 12 miesięcy Chińczycy wprowadzą najwyższy w historii standard pielęgnacji - oraz urządzenia bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek.

Sektor urodowy w Chinach jest najszybciej rosnącym rynkiem na świecie – jego wartość wzrosła o ponad 30%. Wraz z kolejnymi markami i technologiami, które wkraczają na nowe rynki, trend chińskiej pielęgnacji będzie rozwijał się jeszcze długo.

2. SezoNowość

Pielęgnacja i pory roku nie zawsze idą w parze, ale w 2019 r. będziemy dbać o skórę w zgodzie z kalendarzem i pogodą. Rutyna będzie zmieniać się co sezon – tak jak trendy w makijażu - dopasowując urządzenia i kosmetyki do aktualnej aury. Przygotujmy się na podgrzewane podczerwienią maski na zimę i chłodzącą krioterapię latem.

3. Ruch w służbie piękna

Dbanie o zdrowie i kondycję jest ważną częścią rutyny pielęgnacyjnej, ale w zeszłym roku w świat sportu wkroczyły także kosmetyki do makijażu. Marka Tarte wprowadziła kolekcję Athleisure Beauty, a E.L.F ­- linię Workout Ready. Udowodniły tym, że wyglądać pięknie można nie tylko dzięki regularnym treningom, ale także w ich trakcie.

Kolejnym krokiem w rozwoju tego trendu będzie nowy poziom dbania o skórę po ćwiczeniach. Pomocne w tym będą najwyższej klasy poręczne urządzenia pielęgnacyjne. Konsumentki będą je zabierać je na siłownię tak samo jak szczotkę do włosów.

4. W domu najlepiej

Rok 2018 przyniósł rewolucję w świecie spa, ponieważ wiele marek wprowadziło urządzenia do „domowych” zabiegów kosmetycznych. Od najwyższej klasy procedur pielęgnacyjnych po głębokie oczyszczanie – branża urodowa zrobiła wszystko, by przenieść zaawansowaną aparaturę z gabinetów zabiegowych do naszych łazienek. Wszystko dzięki technologii: po rewolucji w świecie usług, która przyszła za pośrednictwem takich gigantów jak Uber i Airbnb, przyszła kolej na świat pielęgnacji.

5. Opakowane na Insta

Jeśli czegoś nie ma na Instagramie, to nie istnieje! 2019 będzie rokiem, w którym marki urodowe będą wykorzystywać media społecznościowe jeszcze bardziej. Limitowane edycje, sezonowe opakowania i produkty stworzone dla Instagramu… Pojęcie, że kosmetyk wygląda Instagramowo jest wielkim komplementem dla działu marketingu, który odpowiadał za jego finalną wersję wizualną.

6. Personalizacja

Coca Cola wypuściła puszki z imionami, modowi giganci – Gucci i Burberry – stworzyli trend na akcesoria z inicjałami właścicieli. W 2019 roku zobaczymy kolejny krok w tym kierunku: produkty będą działać dokładnie według oczekiwań użytkownika, szczególnie w świecie urody. Wybierzesz wśród bogactwa rutyn pielęgnacyjnych, a urządzenia – dzięki sztucznej inteligencji – z czasem będą uczyć się twoich potrzeb. Szczoteczka soniczna do twarzy FOREO’s LUNA fofo miała premierę w zeszłym roku, ale teraz wprowadzi personalizację pielęgnacji na nowy poziom i zmieni nasze podejście do urodowych gadżetów.

7. Superżywność

Żadna lista trendów nie byłaby kompletna bez któregoś z superskładników. Ten rok należeć będzie do kolagenu – stosowanego jako suplement diety – oraz oczaru wirginijskiego, zioła znanego z właściwości tonizujących i kojących podrażnienia. Według Pinteresta, materiałów na temat oczaru wyszukiwano o 305% więcej, co wyraźnie pokazuje boom na ten składnik. Google Trends ujawnia natomiast największy w historii wzrost zainteresowania kolagenem – jednym z trzech najbardziej zainteresowanym nim krajów były Chiny, które kreują najważniejsze globalne trendy (spójrz punkt 1).

Dalia Fernandez, Product Marketing Manager Instytutu Foreo, uważa, że trend chińskiej pielęgnacji może zdobyć dużo większą popularność niż ten na kosmetyki koreańskie.

„Chiny nie tylko prowadzą wśród urodowych nowinek technologicznych, ale zmieniają też postrzeganie sezonów w tej branży. To jeden z najszybciej rozwijających się rynków świata i cały świat chce z tego korzystać. Wielkie innowacje pozwalają spojrzeć na pielęgnację w zupełnie nowy sposób. Dzięki nowoczesnym urządzeniom, coraz więcej użytkowników będzie miało szansę przeprowadzić wysokiej klasy zabiegi we własnym domu - zamiast przepłacać w spa. Żyjemy w świecie, w którym marki słuchają potrzeb klientów. W Instytucie FOREO nieustannie rozwijamy gamę urządzeń pielęgnacyjnych i tworzymy technologie, które spełniają oczekiwania naszych użytkowników. To będzie piękny rok!”

- podsumowuje Fernandez.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!