MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Foreo - ta marka naprawdę dobrze czuje trendy - inteligentne rozwiązania dla potrzeb każdej skóry
Foreo - ta marka naprawdę dobrze czuje trendy - inteligentne rozwiązania dla potrzeb każdej skóry

Na rynku kosmetycznym trend innowacyjnych rozwiązań twórczo wykorzystujący nieustanny rozwój technologii, przybiera na znaczeniu. Choć słowo innowacyjność bywa przez niektóre firmy wykorzystywane na wyrost, w tym przypadku rzeczywiście mamy do czynienia z czymś nowatorskim, zaawansowanym, intrygującym.

Urządzenia i kompatybilne z nimi produkty kosmetyczne są tak inteligentnie zaprojektowane tak, by efekty działania były widoczne gołym okiem, ale też konsumenci odczuwali prawdziwą przyjemność z użytkowania. Moim zdaniem to jedna z najbardziej progresywnych marek od lat.

Marka FOREO jest już dostępna na polskim rynku. O jej rozwoju, planach zdobywania kolejnych punktów dystrybucyjnych i bestsellerach rozmawiam z Agnieszką Wirkus, odpowiadającą za działania marketingowe marki w Polsce.

Czy trend nowinek technologicznych przybiera na sile w rynku kosmetycznym?

Faktem jest, że nowoczesne technologie już na dobre opanowały naszą codzienność. Zatem i sposoby pielęgnacji potrzebują zmian i unowocześnienia. My te zmiany wprowadzamy w życie. Produkujemy urządzenia kosmetyczne do użytku domowego odpowiadając na trend smart beauty, który naszym zdaniem będzie się umacniał. Konsumenci szukają wygodnych rozwiązań i najwyższej jakości – pielęgnacji na profesjonalnym poziomie. Dodatkowo w każdej dziedzinie życia, również w kosmetyce oczekujemy personalizacji. Rozwój technologii, era digitalizacji, w której żyjemy, pozwala nam precyzyjnie odpowiadać na te potrzeby.

Pielęgnacja bez wspomagania specjalnymi masażerami, szczoteczkami, etc. jest już niewystarczająca?

Styl życia współczesnych kobiet znacząco się różni od tego, który prowadziły nasze mamy i bacie. Tradycyjne sposoby pielęgnacji są oczywiście zdrowe i skuteczne, jednak bardzo czesto brakuje nam na nie czasu. Dzisiejsze kobiety żyją szybko i intesywnie. Pracują, dbają o rodziny, prowadzą bogate życie towarzyskie. Dodatkowo, żyjąc w miastach, jesteśmy narażone na ogrom zanieszyczeń, kurz, spaliny, smog. FOREO wychodzi na przeciw potrzebom kobiet sprawiając, że codzienna pielęgnacja jest szybsza i efektywniejsza, a dodatkowo i przyjemna.

FOREO UFO - 90-sekundowa kuracja aktywną maseczkąJak marka rozwija się na polskim rynku?

FOREO na rynku polskim rozwija się bardzo prężnie. W ciągu tylko ostatniego roku rozpoczęliśmy współpracę z kilkoma nowym partnerami, zarówno z sektora perfumeryjnego, jak i drogeryjnego. Marka jest coraz bardziej znana i widoczna dla naszych klientek. Współpracujemy z najważniejszymy wydawcami magazynów dla kobiet, działamy prężnie w social mediach, szczoteczki FOREO są uwielbiane i polecane są przez gwiazdy i influencerki. W ostatnim czasie mieliśmy również przyjemność zorganizować pierwszy event FOREO w Polsce, promujący innowacyjne urządzenie do maseczek - FOREO UFO. FOREO UFO Market Launch Event przeszedł wielkim echem w mediach i pozwolił rozkochać kolejne klientki w kolorowych produktach FOREO.

Jakie są plany dalszej ekspansji w Polsce?

Kolejne sukcesy coraz bardziej motywują nas do ciężkiej pracy. Zależy nam, żeby klienci, którzy chcą nabyć produkty FOREO, mogli je znaleźć w swoich ulubionych perfumeriach, drogeriach, aptekach, ale też sklepach ze sprzętem elektronicznym.

Ważnym krokiem, który podjeliśmy jest ekspansja w sektorze Travel Retail, która globalnie przeżywa ogromny wzrost w ostatnich latach. Eksperci branżowi przewidują, że najskuteczniejszymi kanałami sprzedaży będzie rynek online oraz travel retail, a do 2023 roku ma osiągnąć wyniki na poziomie 125 milionów dolarów.

Oczywiście, FOREO ekspresowo zareagowało na tę potrzebę klientów, marka jest dotępna w sklepach duty free w 22 krajach i sprzedajemy rocznie około 4 milionów inteligentnych urządzeń. Polska jest jednym z nich, w wyniku czego bestsellery, takie jak szczoteczki LUNA dosłownie „odlatują” z półek lotniskowych sklepów.

FOREO Polska jest w fazie ciągłego rozwoju, więc napewno nie raz jeszcze Państwo o nas usłyszą: -) 

Który z produktów jest bestsellerem w portfolio?

Zdecydowanymi bestsellerami FOREO są szczoteczki LUNA 2 do skóry normalnej oraz LUNA mini 2 w kolorach Pearl Pink i Fuchsia.

Jaki jest odbiór marki przez polskie konsumentki?

Polki są wspaniałymi kobietami, z jednej strony tradycyjne, z drugiej bardzo nowoczensne, szukające parktycznych i nowoczesnych rozwiązań. Wierzymy, że właśnie dlatego najpierw szczoteczki, a teraz i nasza nowość UFO zostały tak pozytywnie przyjęte przez konsumentki. Po komentarzach i publikacjach w internecie widzimy, że LUNA opanowała Polskę.

Czy ta część rynku (producenci inteligentnych kosmetyków i urządzeń) to jeszcze rynkowa nisza czy już staje się mocno konkurencyjna?

Inteligentne urządzenia i kosmetyki są coraz cieplej przyjmowane przez klientki. Nic w tym dziwnego, bo jak już było wspomniane powyżej, pozwalają na skrócenie czasu i zwiększenie efektywności rytuałów pielęgnacyjnych. Szczęśliwie dla nas, FOREO nie ma zbyt wielkiej konkurencji. Dzięki zaawansowanej technologii, wysokiej jakości komponentom, pięknym designie, nasze urządzenia wyróżniają się pozytywnie na tle konkurencji.

Rozmawiała: Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!