MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Eveline Cosmetics – aktywnoście konsumenckie w Internecie
Eveline Cosmetics – aktywnoście konsumenckie w Internecie

W ostatnim czasie firma Eveline Cosmetics przeprowadziła sporo akcji konsumenckich (testy, konkursy, publikacje typu content marketing) w sieci. Taka forma e-marketingu sprawdza się szczególnie w komunikacji z młodą konsumentką. Młode osoby dużo czasu spędzają w Internecie, stąd ta forma promocji i aktywizacji obecnych i potencjalnych klientek wydaje się szczególnie ważna z perspektywy producentów kosmetyków.

Na największym portalu konsumenckim z obszaru beauty – wizaz.pl odbyły się w Klubie Recenzentki testy kosmetyków z kategorii, w której firma jest rynkowym liderem: czyli produktów antycellulitowych. Użytkowniczki mogły poznać również lepiej nowości z kategorii produktów nawilżających do ciała.

Nowe produkty na cellulit testowały i opiniowały również dziennikarki z serwisu party.pl. Duża publikacja poświęcona produktom antycellulitowym: ich działaniu i efektach stosowania w czasie, pokazała się także w portalu natemat.pl. W tym serwisie pojawiły się również: wywiad z ekspertką medyczną Eveline Cosmetics dotyczący doboru właściwego kremu do twarzy oraz test nowej odżywki do paznokci.

Wspólnie z serwisem Cosmopolitan Eveline przeprowadziła akcję Cosmo&Eveline dotyczącą wyboru najwłaściwszego dla poszczególnych internautek wariantu produktu z linii Slim Extreme.

Natomiast w serwisie Ofeminin polecanym kontekstowo produktem w artykule dotyczącym starzenia się skóry były kosmetyki z linii Eveline New Aqua Hybrid. Akcja wspierana była również na Instagramie.

Firma zamierza intensyfikować swoje działania w Internecie z uwagi na możliwość dotarcia do bardzo szerokiej grupy konsumentek, co przekłada się bezpośrednio na wzrost zainteresowania promowanymi produktami.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!