MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Ciekawe partnerstwo w mediach społecznościowych: marki Semilac i DeeZee łączą siły
Ciekawe partnerstwo w mediach społecznościowych: marki Semilac i DeeZee łączą siły

DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, wiodący producent lakierów hybrydowych, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.

Marka DeeZee doskonale wie, jak budować relacje z klientami w kanałach społecznościowych, zajmując pozycję lidera (czerwiec 2018, raport Sotrender) pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we wszystkich zgłoszonych kategoriach: handlu, e-commerce, obuwiu i modzie. Semilac z kolei jest obecnie liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej (raport Sotrender) oraz najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyków, który w rankingu ‘Social Index’ wyprzedza czołowych gigantów kosmetycznych. W lipcu br. obie firmy posiadające spójną wizję, opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment, zdecydowały się na współpracę w tworzeniu wspólnych działań digitalowych, z naciskiem na social media.

Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline

- mówi  Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac

Marka DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce kreuje trendy nie tylko w obszarze obuwia kobiecego, ale również social media.

Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie: chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek

komentuje - Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee

Kolaboracja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie dedykowany tematyce pedicure, natomiast w zakładce „stylizacje” klienci odnajdą inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w social media, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami.

Firmy nie wykluczają wspólnych projektów w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu opartego na sile kobiet — wspólnego claimu obu marek. Razem z marką Semilac zaprezentują nowatorski projekt, który jest owocem wielomiesięcznej wytężonej współpracy.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!