MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Blend-a-med o innowacjach w dziedzinie higieny jamy ustnej
Blend-a-med o innowacjach w dziedzinie higieny jamy ustnej

20 września marka Blend-a-med zabrała dziennikarzy w „Podróż przez innowacje”. Zorganizowana wystawa przedstawiła zgromadzonym historię przełomowych odkryć w dziedzinie higieny jamy ustnej.

- Współczesna pasta ma pielęgnować nasze zęby pod względem estetycznym, ale przede wszystkim ma być środkiem leczniczym dbającym o ich stan, działającym profilaktycznie przeciwko powstawaniu próchnicy, erozji, nadwrażliwości i chorobom przyzębia. Pasta do zębów jako uniwersalny środek do codziennej higieny jamy ustnej została upowszechniona w Stanach Zjednoczonych w drugiej połowie XIX wieku. Globalną firmą produkującą pasty do zębów jest Procter & Gamble, a jej pionierska działalność doprowadziła w 1955 r. do powstania prawdziwie innowacyjnego produktu – wyjaśniła profesor Ewa Iwanicka-Grzegorek, adiunkt Katedry Stomatologii Zachowawczej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Działalność naukowców P&G z Uniwersytetem w Indianie doprowadziła do powstania pierwszej pasty do zębów z fluorem, której działanie zostało potwierdzone klinicznie. W 1976 roku Amerykańskie Towarzystwo Chemiczne (American Chemical Society) uznało pastę z fluorem za jedno ze stu największych wynalazków minionego stulecia.

Spotkanie poprowadził Radek Brzózka, który wraz z przedstawicielem marki przeprowadził eksperyment pokazujący siłę działania przełomowej, wzmacniającej zęby formuły w paście Blend-a-med.

Oprócz tego marka zaprezentowała nowe, białe opakowania produktów. Kolor ten nawiązuje do naukowego dziedzictwa marki. Z kolei hasło „Blend-a-med – wzmacniaj zęby z każdym dniem” ma przypominać, że marka nieustannie pracuje nad opracowywaniem najbardziej zaawansowanych technologii profilaktyki i ochrony naszej jamy ustnej.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!