MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Biuro, które ma odzwierciedlać zmiany kulturowe, cyfrowe i demograficzne - tak urządził się L’Oréal w Warszawie
Biuro, które ma odzwierciedlać zmiany kulturowe, cyfrowe i demograficzne - tak urządził się L’Oréal w Warszawie

Charakter, projekt i rozwiązania technologiczne zastosowane w L’Oréal House Warsaw są odpowiedzią na wyzwania przyszłości.

Nowa siedziba L’Oréal HUB Polska i Kraje Bałtyckie w Warszawie odzwierciedla ważne aspekty zmian, przez które w ostatnich kilku latach przechodzi rynek, jak i sama firma: transformacji cyfrowej, kulturowej i wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju.

To inspirujące, kreatywne i jednocześnie demokratyzujące miejsce pracy, wzmacniające zaangażowanie pracowników.

Nowe biuro odzwierciedla wizję L’Oréal zarówno w kontekście naszej odpowiedzialności społecznej, naszych najważniejszych wartości, jak i strategii w ramach transformacji digitalowej. Wierzę, że jest miejscem wyjątkowym, by tworzyć inspirujące propozycje dla naszych konsumentów i partnerów handlowych –  komentuje Wioletta Rosołowska, dyrektor generalny HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Zmiana naszej siedziby była częścią transformacji naszej organizacji prowadzonej przez liderów i zespoły  pracujące wspólnie. Stworzyliśmy miejsce z fantastycznymi emocjami i energią, które każdy z nas wnosi w tę przestrzeń.

Nowa siedziba została zaprojektowana tak, aby nawiązywać do historii i dziedzictwa L'Oréal, odzwierciedlać wartości, którymi kieruje się firma i stworzyć inspirujące miejsce dla pracowników i partnerów biznesowych. Kompleksowa koncepcja wnętrz to projekt polskiego biura architektonicznego Trzop Architekci. Proponowane rozwiązania konsultowane były z pracownikami, a część z nich została zaproponowana przez zespoły L’Oréal.

Nowe biuro zlokalizowane jest w centrum Warszawy – na terenie Browarów Warszawskich, pomiędzy ulicami Wronią i Grzybowską. Zamysłem architektów kompleksu było stworzenie przestrzeni tętniącej życiem, w której znajdują się też zabytkowe fabryczne obiekty nawiązujące do historii i klimatu tej części miasta.

Ważnym czynnikiem wpływającym na wybór nowego biura był dogodny dojazd dla pracowników, pozwalający ograniczyć czas spędzony w podróży. Wygoda korzystania ze środków transportu publicznego, pozwala również minimalizować negatywny wpływ na środowisko.

Oprócz lokalizacji nowe biuro ma również inne zalety, takie jak elegancki styl, nawiązujący do DNA L'Oréal. Motywem przewodnim, wykorzystanym we wnętrzach biura, są łuki nawiązujące do ulicznych arkad Paryża, stanowiące niezwykłą syntezę elegancji i wdzięku, dodatkowo integrujące ze sobą różne przestrzenie i funkcje.

Piękno, tak ważne dla L'Oréal, zostało podkreślone w przestrzeni za pomocą tekstur, form, mebli i materiałów, w pełni odzwierciedlających wyrafinowany wizerunek oraz wyjątkową estetykę marki. Atmosferę biura podkreślają wykorzystane do urządzenia przestrzeni materiały, takie jak: miedź, mosiądz czy złota siatka. We wnętrzach zaplanowano również zielone przestrzenie, a posadzona roślinność nie tylko stanowi naturalną przegrodę wizualną i dźwiękową, ale również poprawia jakość powietrza i wpływa pozytywnie na samopoczucie pracowników.

Całość wpisuje się w styl postfabrycznej przestrzeni Browarów Warszawskich, stanowiąc równowagę pomiędzy wysmakowanym designem i elegancją, a industrialnym klimatem.

Elastyczny wybór miejsca do pracy

L’Oréal jako jedna z nielicznych firm w Polsce zdecydowała się na wprowadzenie Activity Based Working – nowoczesnego modelu pracy zespołów i indywidualnych pracowników. Jest to koncepcja aranżacji przestrzeni biurowej tworzącej warunki dobrej współpracy. Celem firmy L'Oréal było nie tylko zapewnienie pracownikom wygodnego miejsca do pracy, ale także dostosowanie przestrzeni do ich zróżnicowanych potrzeb.

Wnętrza zostały tak zaprojektowane, aby wspierać pracowników w ich dynamicznym trybie pracy, ale też zapewniać miejsca do nieformalnych spotkań, odpoczynku i koncentracji. Koncepcja Activity Based Working (ABW) sprawia, że ​​biuro staje się elastyczną przestrzenią, która dostosowuje się do użytkowników i charakteru ich pracy.

Głównym celem tej koncepcji jest transformacja metod pracy zwiększająca wydajność, podnosząca jakość życia w miejscu pracy, a także zapewniająca płynną komunikację. Przestrzeń, meble oraz sale spotkań są różnorodne i praktyczne, a obiekty w biurze nie są przydzielane konkretnej osobie – pracownik wybiera miejsce, które mu odpowiada lub którego potrzebuje do wykonania danego zadania.

Witamy w XXI wieku

L’Oréal House Warsaw to centralne biuro dla HUB Polska i Kraje Bałtyckie. Między innymi dlatego, bardzo ważne było zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, pozwalających na lepsze zarządzanie zdalnymi zespołami i wspierających komunikację między zespołami zlokalizowanymi w różnych krajach. Biuro wyposażone jest w multimedialne i interaktywne ekrany, inspirujące wizualizacje i grafiki nawiązujące do historii piękna marek L'Oréal. Do dyspozycji pracowników jest także duży taras i przestronna kafeteria – to wszystko podnosi jakość środowiska pracy. W nowym biurze zastosowano nowoczesne narzędzia, ułatwiające codzienną pracę, takie jak m.in.: Crestron Mercury – narzędzie przeznaczone do prowadzenia konferencji i zdalnej współpracy, Samsung Digital Signage – monitory, na których wyświetlane są ważne z puntu widzenia pracowników informacje czy Evoko Liso – system rezerwacji sal konferencyjnych w pełni zintegrowany z Office 365. Wszystkie sale konferencyjne zostały także wyposażone w wielkoekranowe monitory LCD.

Postępowanie w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju widoczne jest we wszystkich działaniach realizowanych przez L'Oréal w ramach strategii Sharing Beauty with All (Dzielenie się Pięknem ze Wszystkimi), a cele realizowane są między innymi dzięki takim decyzjom, jak ta o nowej lokalizacji biura w Polsce. Budynek, w którym znajduje się nowe biuro, został zaprojektowany z myślą o środowisku naturalnym.

To dla nas niezwykle ważne, że w budynku zastosowano rozwiązania służące środowisku naturalnemu, w tym rozwiązania smart. Budynek, który wybraliśmy został w całości zaprojektowany tak, by zminimalizować zużycie energii, a dodatkowo zmaksymalizować jej odzysk. Wybór zastosowanych przez nas rozwiązań w L’Oréal House Warsaw również podyktowany był celami środowiskowymi – tłumaczy Adrien Homolle, operations director HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. 

By poprawić izolację, elewację pokryto podwójną powłoką, do ogrzewania budynku wykorzystywana jest sieć miejska, a podwójna wentylacja wewnątrz pozwala efektywnie odzyskiwać ciepło. W środku zamontowano także energooszczędne żarówki oraz inteligentne czujniki sterujące oświetleniem. Ponadto w budynku zaplanowano wykorzystanie wody deszczowej, która służy do nawadniania m.in. ponad 30 gatunków kwiatów, które będą rosły na tarasie.

Innym przykładem jest edukacja pracowników, których firma zachęca m.in. do carsharingu, czy korzystania z ekologicznych taksówek. Dodatkowo w budynku znajduje się park rowerowy oraz punkty zbierania odpadów, które następnie zostaną oddane do recyklingu.

Niels Juhl, przejmujący obowiązki dyrektora generalnego HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie w marcu tego roku, podkreślił: To biuro jest miejscem ważnym dla kontynuacji budowania kultury organizacyjnej firmy i cieszę się, że będziemy mogli jako zespól liderów korzystać z tej przestrzeni sprzyjającej rozwojowi pracowników i biznesu L’Oréal w regionie. 

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!