Kieruje pracą zespołów w Pionie Marketingu zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa oraz rozwojem marek private label. Gajewicz na stanowisku dyrektora marketingu w Torf Corporation zastąpiła Bożenę Synowiec, która zakończyła współpracę z firmą.
Anna Gajewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser, gdzie zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest trenerem i członkinią The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji zajmującej się rozwojem kompetencji przywódczych. Prowadziła programy Johna Maxwella z zakresu przywództwa i komunikacji. Jest też akredytowanym coachem ACC ICF. Ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.
Torf Corporation działa na polskim rynku kosmetycznym od 29 lat. Spółka produkuje kosmetyki pod znaną marką tołpa, jak również jest kluczowym dostawcą kosmetycznym dla największych sieci w regionie pod markami własnymi (private label). W 2017 roku Fundusz należący do Resource Partners kupił 70% udziałów Torf Corporation w ramach nowego funduszu European Equity Partners II.
Zewnętrzne działania komunikacyjne
W październiku 2018 roku Torf Corporation rozpoczęło również współpracę z BCMFD media communications. Obejmuje ona m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, media relations, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej, organizację wydarzeń specjalnych oraz działania skierowane do liderów opinii.
Po stronie agencji działania dla firmy nadzorują Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja jubileuszu).
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Stronie nie informują o pozostałych szczegółach umowy.