Bunt konsumentek przeciwko określeniu anty-aging jest coraz powszechniejszy. Kobiety nie chcą, żeby starzenie się było uważane za coś, z czym trzeba koniecznie walczyć. FRAME proponuje zmianę postrzegania tego nieuchronnego procesu na pro-aging i zaoferowaniu produktów, które będą dopasowane do potrzeb zmieniających się z upływem czasu. Nie tylko do wieku, ale też stylu życia, który może odciskać negatywne piętno zarówno na wyglądzie, jak też na zdrowiu w ogóle.
Jak wiadomo: choć deklaratywnie chcemy żyć coraz zdrowiej, często nie potrafimy zapanować nad stresem, co przekłada się w efekcie choćby na problemy ze snem. Niestety takie czynniki, jak kiepska dieta, brak ruchu, używki powodują, że można wyglądać nawet starzej niż metryka wskazuje...
To, na ile lat wygląda każdy z nas, zależne jest od diety, stylu życia, nawyków pielęgnacyjnych, odziedziczonych genów i wielu innych czynników, które składają się na całość. Negatywny wpływ na nasze komórki mają wolne rodniki, dlatego zarówno w diecie, jak też kosmetykach należy szukać takich produktów, które działają antyoksydacyjnie.
Tylko w ten sposób można dopasować każdej osoby produkty dobrane do jej indywidualnych potrzeb, preferencji, stylu życia. Zadaniem zaś produktów jest dostarczenie substancji, których nam z różnych powodów może brakować oraz reaktywacja procesów, które z wiekiem ulegają spowolnieniu.
FRAME proponuje zatem programy złożone z produktów kosmetycznych, akcesoriów poprawiających ich aplikację, suplementów diety i nutraceutyków. Kosmetyki i nutraceutyki bazują na składnikach roślinnych pozyskiwanych z kontrolowanych upraw z basenu Morza Śródziemnego.
W ofercie dostępne są trzy linie: Prevention (dla osób w wieku 20-30 lat), Restoring (polecana od 45. roku życia lub wcześniej, jeśli skóra jest zniszczona) oraz Maintenance (dla osób w wieku ok. 30 lat lub po zakończeniu programu Restoring dla podtrzymania jego dobrych efektów). Oprócz kosmetyków, nutraceutyków i urządzeń kosmetycznych w ofercie są również ciekawe akcesoria, np. butelka zmieniająca zwykłą wodę w wodę uwodorowioną, co przyspiesza przyswajanie suplementów.
W Polsce sprzedażą marki zajmuje się od niedawna Perfumeria Quality Missala.