MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Właściciele sklepów Kosmeterii będą sami zarządzać wypracowanym budżetem
Właściciele sklepów Kosmeterii będą sami zarządzać wypracowanym budżetem

Sieć Kosmeteria modyfikuje formułę swojego działania. Właściciele sklepów, poprzez własną reprezentację, będą samodzielnie zarządzać budżetem Kosmeterii. Całość wypracowanego budżetu sieci skierowana będzie na obronę interesów oraz pozycji indywidualnych sklepów zrzeszonych w Kosmeterii. Aktywności marketingowe będą uwzględniały wyłącznie interes indywidulanych sklepów.

Komenatarz Krzysztofa Rejmana, dyrektora sieci Kosmeteria:
Brodr. Jorgensen, jako właściciel Kosmeterii, nie rezygnuje z dalszego działania na rzecz sieci. Członkowie Kosmeterii to nasi klienci, dla których BJ gwarantuje swoje pełne i stałe wsparcie merytoryczno -  doradcze
oraz przeznaczy swój cały wypracowany budżet, na działania operacyjne i marketingowe Sieci. Nie zostawiamy Kosmeterii samej sobie – nasza decyzja, to przede wszystkim przejaw głębokiej troski o losy sklepów, ale też i odwagi, bo decydujemy się na działania, które nie miały precedensu. Chcemy też oprzeć się na doświadczeniach sieci Matas w Danii, która właśnie dzięki takiemu podejściu zbudowała silną i umiejącą oprzeć się konkurencji sieć sklepów.

To, na czym nam najbardziej zależy, to zmiana percepcji właścicieli sklepów, jako Członków sieci – chcemy, żeby w pełni mogli poczuć się jej właścicielami. Żeby wiedzieli, że wszelkie środki, które zostaną przez nich wypracowane (a budżet sieci buduje się w każdym pojedynczym sklepie), będą wydawane wyłącznie przez nich, i tylko i wyłącznie na to, co będzie najlepsze dla nich w danym momencie.  

To wszystko, w naszym przekonaniu, będzie skutkowało ich większym poczuciem przynależności, wyższym zaangażowaniem, a w konsekwencji również wyższą lojalnością do podejmowanych działań. Do dyspozycji sieci, pozostawiamy zespół doświadczonych osób w Brodr. Jorgensen, który będzie im na bieżąco pomagał, we wszystkich podejmowanych kwestiach. Liczymy też na zdecydowanie bardziej przychylne podejście dostawców, którzy z uwagi na fakt, że Brodr. Jorgensen jest istotnym uczestnikiem gry rynkowej, i często wprost z nimi konkuruje, nie budowało do tej pory pola do owocnej współpracy.

W konsekwencji spodziewamy się, że zmiana ta, będzie miała pozytywny wpływ na budżet Kosmeterii, co przełoży się na więcej działań marketingowych, budujących traffic konsumencki w sklepach – to ma być największa, konkretna korzyść z tej zmiany. Ale na pewno, będzie nadal wynikała z ciągłego i niezbędnego wysiłku BJ, we wspieranie niezależnych, indywidualnych sklepów – to niezmiennie, od wielu już lat, jest strategią działania BJ w Polsce.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!