MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Wiosenna konferencja sieci Jasmin
Wiosenna konferencja sieci Jasmin

Wiosenna Konferencja Drogerii Jasmin odbyła się w nowej formule. Zamiast tradycyjnego podziału: konferencja - targi - spotkanie wieczorne klientom zaproponowano dzień stref.

Przygotowując nową formułę Konferencji zarząd sieci chciał pokazać inne możliwości oferty Jasmin dla dostawców, producentów, ale też bardziej zaciekawić właścicieli sklepów tym, co dziś ciekawego pojawia się na rynku kosmetycznym.

Spotkanie rozpoczęło się strefą rozmów, gdzie przedstawiono kierunki rozwoju sieci pod względem organizacyjnym i asortymentowo-promocyjnym. Podsumowano efekt pracy Grupy Projektowej, w której pracowali dobrowolnie sami właściciele drogerii.

Strefy wyznaczające kierunki
Strefa tematyczna była podczas tej edycji ogromna. Producenci zaprezentowali swoje produkty w niestandardowy sposób. Były to animacje, pokazy, prezentacje - czyli było nowocześniej i bardziej interaktywnie. Na dwóch poziomach Pałacu Brzeźno producenci przygotowali strefy: metamorfoz, zapachów, nowości kosmetycznych i modowych, kosmetyków naturalnych, czystego domu (z wykorzystaniem ekologicznych środków czystości), domowego SPA, pielęgnacji dłoni i stóp, odpoczynku i relaksu.

Strefa 4 strony świata to było miejsce do prezentacji coraz popularniejszych kosmetyków dalekowschodnich i afrykańskich. Jak wiadomo dziś z egzotyką kojarzy się nie tylko olej arganowy, ale coraz więcej intrygujących składników i tworzonych na ich bazie kosmetyków, które wzbudzają duże zainteresowanie konsumentów.  W Strefie 4 pory roku - w plażowej  scenerii - zaprezentowano produkty sezonowe. Każda strefa miała swego gospodarza, który w nieszablonowy sposób pokazywał właściwości produktów, by można je optymalnie wykorzystać handlowo. Poza tym wystawcy organizowali swoje własne strefy (50 stref tematycznych producentów), prezentując ofertę, zwłaszcza najmocniejsze produkty z portfolio.

Dużą niespodzianką dla wszystkich była strefa piknikowo-sportowa. Franczyzobiorcy, pracownicy i zarząd Jasmin zostali podzieleni na zespoły, które bawiąc się, rywalizowały ze sobą. Każdy zespół miał do pokonania dziesięć konkurencji sportowych, m.in.: strzelanie z łuku, zjazd na linie, mini-golf, ustawianie i wspinaczka na skrzynki, jazda meleksem... Integracja w sportowym duchu fair play udała się:-) Zadowoleni, choć nieco zmęczeni sportową rywalizacją uczestnicy targów, zaproszeni zostali do Strefy wieczornej, gdzie przy muzyce nadal toczyły się rozmowy biznesowe i towarzyskie.

Konferencja odbyła się w dniach 15-16 maja w Pałacu Brzeźno SPA & Golf. W spotkaniu uczestniczyła większość właścicieli Drogerii Jasmin. Wszyscy wyrażali zadowolenie ze zmienionej formuły spotkania. Pozostaje zatem myśleć twórczo nad kolejną Konferencją, by na nowo zainteresować wystawców i klientów, a także dać wszystkim szansę na to, by być jak najbliżej dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!