MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Wiosenna konferencja sieci Jasmin
Wiosenna konferencja sieci Jasmin

Wiosenna Konferencja Drogerii Jasmin odbyła się w nowej formule. Zamiast tradycyjnego podziału: konferencja - targi - spotkanie wieczorne klientom zaproponowano dzień stref.

Przygotowując nową formułę Konferencji zarząd sieci chciał pokazać inne możliwości oferty Jasmin dla dostawców, producentów, ale też bardziej zaciekawić właścicieli sklepów tym, co dziś ciekawego pojawia się na rynku kosmetycznym.

Spotkanie rozpoczęło się strefą rozmów, gdzie przedstawiono kierunki rozwoju sieci pod względem organizacyjnym i asortymentowo-promocyjnym. Podsumowano efekt pracy Grupy Projektowej, w której pracowali dobrowolnie sami właściciele drogerii.

Strefy wyznaczające kierunki
Strefa tematyczna była podczas tej edycji ogromna. Producenci zaprezentowali swoje produkty w niestandardowy sposób. Były to animacje, pokazy, prezentacje - czyli było nowocześniej i bardziej interaktywnie. Na dwóch poziomach Pałacu Brzeźno producenci przygotowali strefy: metamorfoz, zapachów, nowości kosmetycznych i modowych, kosmetyków naturalnych, czystego domu (z wykorzystaniem ekologicznych środków czystości), domowego SPA, pielęgnacji dłoni i stóp, odpoczynku i relaksu.

Strefa 4 strony świata to było miejsce do prezentacji coraz popularniejszych kosmetyków dalekowschodnich i afrykańskich. Jak wiadomo dziś z egzotyką kojarzy się nie tylko olej arganowy, ale coraz więcej intrygujących składników i tworzonych na ich bazie kosmetyków, które wzbudzają duże zainteresowanie konsumentów.  W Strefie 4 pory roku - w plażowej  scenerii - zaprezentowano produkty sezonowe. Każda strefa miała swego gospodarza, który w nieszablonowy sposób pokazywał właściwości produktów, by można je optymalnie wykorzystać handlowo. Poza tym wystawcy organizowali swoje własne strefy (50 stref tematycznych producentów), prezentując ofertę, zwłaszcza najmocniejsze produkty z portfolio.

Dużą niespodzianką dla wszystkich była strefa piknikowo-sportowa. Franczyzobiorcy, pracownicy i zarząd Jasmin zostali podzieleni na zespoły, które bawiąc się, rywalizowały ze sobą. Każdy zespół miał do pokonania dziesięć konkurencji sportowych, m.in.: strzelanie z łuku, zjazd na linie, mini-golf, ustawianie i wspinaczka na skrzynki, jazda meleksem... Integracja w sportowym duchu fair play udała się:-) Zadowoleni, choć nieco zmęczeni sportową rywalizacją uczestnicy targów, zaproszeni zostali do Strefy wieczornej, gdzie przy muzyce nadal toczyły się rozmowy biznesowe i towarzyskie.

Konferencja odbyła się w dniach 15-16 maja w Pałacu Brzeźno SPA & Golf. W spotkaniu uczestniczyła większość właścicieli Drogerii Jasmin. Wszyscy wyrażali zadowolenie ze zmienionej formuły spotkania. Pozostaje zatem myśleć twórczo nad kolejną Konferencją, by na nowo zainteresować wystawców i klientów, a także dać wszystkim szansę na to, by być jak najbliżej dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!