MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Wiosenna kampania reklamowa sieci Super-Pharm
Wiosenna kampania reklamowa sieci Super-Pharm

W telewizji, internecie, social mediach, outdoorze, w prasie, kinie i w punktach sprzedaży ruszyła kampania sieci drogerii Super-Pharm. Akcja prowadzona jest pod hasłem "W Pięknym Stylu", a przygotowała ją agencja Communication Unlimited.

Kampania "W Pięknym Stylu" koncentruje się na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie drogerii Super-Pharm. Promocje niektórych produktów sięgają aż do -40% ceny regularnej. To jednocześnie pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Opiera się on na grze przestrzeni i światła, a charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel. Komunikacja obejmuje telewizję, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.
 

 

# Newsy handel