Nature Story to nowa linii kosmetyków by tołpa, stworzonej specjalnie dla sieci Lidl Polska. Produkty powstały z myślą o współczesnych kobietach, które chcą żyć zdrowo i naturalnie, szukają funkcjonalnych i łatwo dostępnych rozwiązań, które będą w zgodzie z najnowszymi trendami. Czyli przyjemne z pożytecznym. Takie właśnie są kosmetyki Nature Story.
Głównymi bohaterami Nature Story są roślinne ekstrakty z nasion bawełny, owoców limonki, figi, sok z liści mięty, mleczko sojowe i ryżowe – składniki bliskie i znane, choćby z codziennej zdrowej diety. Zamknięte w kosmetykach mają dobroczynny wpływ na skórę.
Linia składa się z siedniu kosmetyków: woda micelarna, nawilżający żel do mycia twarzy i oczu, żel do mycia twarzy orzeźwiający, lekki krem z pudrem matującym, nawilżający krem z antyoksydantami, ekspresowy krem przeciw pierwszym zmarszczkom i krem-maska do nocnej regeneracji.
Na pewno uwagę klientów przykują również nowoczesne opakowania, czytelnie komunikujące naturalny aspekt marki, z wyraźnym zaznaczniem wiodącego składnika roślinnego zastosowanego w danym produkcie.