MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Tesco wprowadza kosmetyki pod marką własną Pro Formula
Tesco wprowadza kosmetyki pod marką własną Pro Formula

Marki własne od lat notują zwyżkowy trend. Teraz kosmetyki marki własnej wprowadza sieć handlowa Tesco. 
Pro Formula, nowa na rynku marka kosmetyków do codziennej pielęgnacji, trafiła właśnie do sklepów. To blisko 180 produktów dostępnych na wyłączność w super- i hipermarketach Tesco. Linia obejmuje między innymi mydła hipoalergiczne, szampony do włosów, żele pod prysznic, akcesoria do depilacji i golenia dla kobiet i mężczyzn oraz suplementy diety.


Bardzo szeroki wybór produktów oraz różnorodność zawartych w nich składników aktywnych sprawia, że niemal każdy znajdzie wśród nich kosmetyk dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Kosmetyki nowej marki Pro Formula oparte są o naturalne składniki roślinne oraz substancje aktywne opracowane i przebadane w laboratoriach. Receptury zastosowane w kosmetykach Pro Formula odpowiadają na potrzeby różnych grup konsumentów. Linia Pro Formula obejmuje m.in. 8 typów szamponów oraz odżywek do włosów, w tym do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych oraz o działaniu przeciwłupieżowym. W ofercie dostępnych jest również kilkanaście żeli pod prysznic o różnej objętości opakowań i działaniu: relaksacyjnym, regenerującym czy nawilżającym, a także toniki do różnych typów skóry oraz kremy do stosowania na dzień i na noc. Szampony oraz żele występują w opakowaniach o różnych pojemnościach, by dać konsumentom większą możliwość wyboru.

– Znamy potrzeby konsumentów i wiemy, że chcą oni mieć możliwość wyboru produktów dopasowanych do indywidualnych potrzeb włosów czy skóry, a także do własnego stylu i tempa życia. Szeroka oferta kosmetyków Pro Formula została opracowana tak, by każdy mógł znaleźć w niej coś dla siebie 

– mówi  Małgorzata Reiss-Wanat, menadżer marki Pro Formula.

Dopasowanie do indywidualnych potrzeb klientów możliwe jest dzięki szerokiej gamie składników zastosowanych w kosmetykach Pro Formula. Wśród nich znajdują się między innymi Kerarice™ – nowoczesny surowiec uzyskiwany z ryżu, zaprojektowany w celu ochrony włosów przed uszkodzeniami wywoływanymi promieniowaniem słonecznym. Składnik ten znajdziemy w takich produktach jak szampon i odżywka Colour Protect. Z kolei tonik do twarzy Pure Proces zawiera aktywny ekstrakt z zielonej herbaty, wyciąg z trawy azjatyckiej oraz oliwę z oliwek, dzięki którym produkt ma działanie kojące i nawilżające oraz wspomaga walkę z trądzikiem. Inne substancje aktywne, które znajdziemy w kosmetykach Pro Formula to między innymi olejek z awokado, proteiny pszenicy, proteiny mleka, wyciąg z trawy cytrynowej, olejek z palmarosy i mandarynki.

Linia kosmetyków Pro Formula obejmuje również dezodoranty, płyny do płukania jamy ustnej, balsamy do ciała oraz inne kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Znajdziemy w niej także maszynki i pianki do depilacji i golenia dla kobiet i mężczyzn, szczoteczki do zębów oraz produkty kosmetyczne dla najmłodszych. 

Wszystkie produkty są przebadane dermatologicznie. Specjalna linia kosmetyków dla alergików została również sprawdzona pod kątem hipoalergicznym.
Kompletna linia produktów marki Pro Formula będzie dostępna w sklepach Tesco od początku marca.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!