MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nowy koncept perfumerii - fokus na usługi - Sephora w nowym formacie w Galerii Mokotów
Nowy koncept perfumerii - fokus na usługi - Sephora w nowym formacie w Galerii Mokotów

Zmodernizowana perfumeria, otwarta 23 maja, o powierzchni 400 m. kw. to wizytówka sieci, będąca kolejną odsłoną nowego konceptu. Jego wdrażanie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku.

Sephora dzięki nowej odsłonie wzbogaca doświadczenia zakupowe i angażuje klientów m.in. poprzez usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. Siła perfumerii Sephora w Galerii Mokotów to również unikalny asortyment marek, które dostępne są na wyłączność w sieci.

Huczne powitanie

Na klientów w dniu otwarcia czekały liczne niespodzianki przygotowane przez Sephora: unikalny asortyment, prezenty od Sephora i partnerskich marek do zakupów oraz atrakcyjny rabat na cały asortyment. Na pierwsze 100 osób, które dokonały zakupów czekał prezent specjalny: wakacyjna torba wraz z topowymi kosmetykami. Tradycyjnie otwarcie nowej perfumerii świętowano przy dźwiękach klubowej muzyki serwowanej przez DJ-a, a klienci mogli obejrzeć zaskakujące pokazy taneczne. Na wszystkich odwiedzających perfumerię czekała również interaktywna gra oraz „Magic Mirror” – zabawy, dzięki którym zdobyć można kosmetyczne upominki i rabaty na zakupy w Sephora.

Świętowanie otwarcia trwa do 28 maja – przez 5 dni odwiedzający perfumerię skorzystać mogą z bezpłatnych usług i konsultacji przygotowanych przez Sephora oraz partnerskie marki takie jak: La Prairie, Lancome, Dior, czy Benefit i wiele, wiele innych. W dniach 23-24 maja odbywały się pokazy makijażu i stylizacji fryzur z Bumble and bumble na terenie otwartej perfumerii, przygotowane również we współpracy z partnerami Sephora.

Nowy koncept stawia na usługi

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Niebawem w perfumerii zadebiutuje też zupełnie nowa usługa – personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora.

Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty HUB, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie

– mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Unikalny asortyment

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów to bogactwo marek makijażowych dostępnych na wyłączność w sieci, takich jak: Zoeva, Huda Beauty, Becca, Too Faced, czy kultowa Kat von D Beauty. Miłośnicy naturalnych składników znajdą w niej także serię marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury – w tym nowe, długo oczekiwane, trendy marki takie jak Youth to the People czy Boscia. W perfumerii zadebiutuje również długo oczekiwana przez klientów, pielęgnacyjna marka Orlane.

Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów, o powierzchni 400 m², ulokowana jest na parterze, przy fontannie głównej. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-22.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00.


Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Założony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał, a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów. Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!