MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nowa wizualizacja sieci perfumerii Douglas
Nowa wizualizacja sieci perfumerii Douglas

Douglas, jedna z wiodących firm w sektorze beauty w Europie, zaprezentowała nowy wizerunek w 17 krajach Europy. Kluczowe elementy najnowszej strategii to nowe logo, nowa misja firmy i nowa koncepcja komunikacji wizualnej.

Unowocześnienie marki to jeden z pięciu głównych filarów strategii #FORWARDBEAUTY stworzonej przez Tinę Müller, CEO Douglas Europe. Celem tej strategii jest umocnienie pozycji Douglas na rynku poprzez podniesienie standardów i unowocześnienie wizerunku marki.

Rynek produktów do pielęgnacji urody szybko się zmienia, a Douglas jest głównym motorem tych zmian. W ostatnich  miesiącach dokonaliśmy znacznych inwestycji w rozwój, aby wzmocnić naszą wiodącą pozycję na rynku europejskim oraz rozszerzyć naszą działalność. Dzięki nowej strategii marki modernizacja sieci Douglas będzie tak doskonale widoczna jak nigdy dotąd, a to kluczowy punkt naszej strategii #FORWARDBEAUTY.

- wyjaśnia powody zmiany komunikacji wizualizacji Tina Müller, CEO Douglas Europe.

Od teraz perfumerie stacjonarne oraz sklep  internetowy douglas.pl zyskują nowy wizerunek. Do końca 2019 roku ponad 2 tysiące perfumerii Douglas w Europie otrzyma nowe logo i odmieniony wystrój.

 

Splot tradycji i nowoczesności

Nowe logo, zaprojektowane przez Peter Schmidt Group w Hamburgu, łączy tradycyjne wpływy i nowoczesną estetykę. Pozostawiono najbardziej charakterystyczny element  dotychczasowego logo Douglas, czyli miętowy kolor. Dzięki temu marka nie straciła na swej rozpoznawalności, a jednocześnie możliwa była całkowita metamorfoza typografii. Nowe logo podkreśla siłę i pewność siebie. Przenikające się litery ‚D‘ i ‚O‘ to wyraz bliskiej relacji z klientami Douglas.

Nowe fotografie w sklepach

Znany fotograf Peter Lindbergh uwiecznił na czarno-białych fotografiach naturalne piękno nowych ambasadorów marki takich jak Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena oraz międzynarodowa influencerka Caro Daur. Również tutaj położono akcent na indywidualne piękno i autentyczność. Fotografie wykonane w ramach kampanii zmieniły wygląd perfumerii Douglas, stron internetowych i innych kanałów dystrybucji. Nowa strategia marki Douglas jest realizowana krok po kroku. W sumie firma Douglas zainwestuje kilkadziesiąt milionów euro.

 

O Douglas
Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Posiada ponad 2,5 tysiąca perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia ponad 20 tysięcy pasjonatek urody dokłada wszelkich starań, aby podkreślić piękno klientów i tym samym ich uszczęśliwić. Douglas posiada w swojej ofercie około 35 tysięcy wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.
# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!