MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Kontigo ze sklepem internetowym i kampanią reklamową
Kontigo ze sklepem internetowym i kampanią reklamową

Od 1 marca ruszył nowy kanał sprzedaży, online, czyli sklep internetowy Kontigo: www.kontigo.com.pl. Na stronie dostępne są te same kosmetyki co w sklepach stacjonarnych, promocje, informacje o markach dostępnych tylko w Kontigo, porady Harrego J., tutoriale, ale również dostępna jest opcja „Specjalnie dla Ciebie”, gdzie sieć pomaga kobietom poprzez akcję „Kosmetyki odpowiednie dla Ciebie” personalizować właściwy wybór.

Ponadto dzięki zakładce „Tylko u nas” istnieje możliwość zakupu marek dostępnych tylko w Kontigo, a portfolio zdecydowanie się powiększyło podczas ponad 2-letniej działalności na rynku.

Marki dostępne tylko w Kontigo:
- MOIA – kosmetyki do makijażu twarzy (produkowane w Polsce)
- MOOV - kosmetyki do paznokci i ust (produkowane w Polsce)
- MYSTIK WARSAW - kosmetyki do makijażu oczu (produkowane w Polsce)
- KONTIGO – pędzle do makijażu (ręcznie robione, produkowane w Polsce)
- BIOLOVE – kosmetyki naturalne – kąpiel i pielęgnacja ciała (produkowane w Polsce)

oraz nowości
- YOU-niverse – szampony i odżywki o egzotycznych zapachach i kolorowych opakowaniach (produkowane w Polsce)
- K! – akcesoria kosmetyczne, oryginalne produkty z ciekawym designem.

Ponadto sieć Kontigo wzbogaciła się o fantastyczną ofertę marek azjatyckich, które są absolutnym hitem. Można je przetestować i kupić w każdym sklepie. Dostępne marki to: MISSHA, HOLIKA HOLIKA, KLAIRS, PURE HEAL’S, SAMSUNG/BELLEZA CASTILLO.
Ponadto w asortymencie pojawiły się marki takie jak NEONAIL, GOLDEN ROSE, MIYA, EMBRYOLISSE oraz PEGGY SAGE.  

Kampania KOSMETYKI DLA MOJEJ URODY:
Osi Ugonoh, Karolina Pisarek, Aleksandra Żuraw – trzy uczestniczki Top Model wzięły udział w kampanii polskiej sieci sklepów kosmetycznych KONTIGO, pt. „Kosmetyki dla mojej urody”. Każda z dziewczyn opowiedziała, jaką jest kobietą, jakie cechy ją charakteryzują, jaka jest jej uroda. Dla Kontigo uroda to nie tylko wygląd zewnętrzny, ale przede wszystkim wnętrze i osobowość. Na tej podstawie powstały filmy w studio oraz żywiołowa sesja zdjęciowa. Makijaż oraz cały look modelek został dopasowany do cech, które je określają. Dziewczyny również samodzielnie wybrały w Kontigo kosmetyki, które są odpowiednie dla ich urody, które lubią i używają. Tak powstały zestawy produktów sygnowane ich imieniem i filmy w sklepie Kontigo.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!