MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Iperfumy.pl – nowe otwarcie - Dagmara Brzezińska-Marcu Country Managerem
Iperfumy.pl – nowe otwarcie - Dagmara Brzezińska-Marcu Country Managerem

Iperfumy.pl to największa internetowa perfumeria w Europie Centralnej i Wschodniej. Obecna również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych firma należy do spółk Notino.

Ze względu na dynamiczny rozwój, w Warszawie został otwarty nowy oddział, który odpowiadać będzie za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe. Polskim zespołem pokieruje Dagmara Brzezińska-Marcu, która objęła funkcję Country Managera.

Iperfumy.pl w Polsce
Iperfumy.pl jest największą internetową perfumerią w regionie Europy Centralnej i Wschodniej działającą od 2004 roku, a na rynku polskim od 2006 r. Obecna również na rynkach brytyjskich i w Stanach Zjednoczonych firma należy do spółki NOTINO s.r.o., której siedziba główna mieści się w czeskim Brnie. Ofertę iperfumy.pl charakteryzuje przede wszystkim ogromna różnorodność wyłącznie oryginalnych produktów. Firma stale poszerza swoje portfolio, wzbogacając je o nowe marki.

W sklepie można znaleźć ponad 58 000 produktów, a wśród nich kosmetyki do makijażu i pielęgnacji ciała, akcesoria i sprzęt do stylizacji włosów, a także wiele niszowych kosmetyków, dostępnych wyłącznie na stronie iperfumy.pl.

Iperfumy.pl posiada w Polsce dwa punkty odbioru w Krakowie i Warszawie, gdzie prowadzona jest również sprzedaż stacjonarna.

W 2017 roku firma zdecydowała się na zintensyfikowanie swoich działań marketingowych i sprzedażowych. Chcąc jak najlepiej dotrzeć do polskiego konsumenta, otworzyła nowy oddział w Warszawie, który odpowiadać będzie za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe firmy. W Polsce zespołem pokieruje Dagmara Brzezińska-Marcu, która w marcu tego roku objęła stanowisko Country Managera.

O NOTINO
Założona przez Michala Zameca w 2004 roku w czeskim Brnie NOTINO błyskawicznie zyskała miano godnego zaufania, internetowego sprzedawcy kosmetyków. W zaledwie dekadę rozwinęła sprzedaż w 14 krajach, a liczba pracowników wzrosła do ponad 1000 osób, utrzymując niezmiennie najwyższy standard obsługi każdego z 25 milionów klientów na całym świecie. W 2017 roku, we wszystkich sklepach należących do grupy, rozpoczął się proces ujednolicenia nazwy perfumerii na NOTINO.

Najważniejszym celem dla NOTINO jest demokratyzacja piękna, czyli zapewnienie każdemu konsumentowi szybkiego i wygodnego dostępu do najwyższej jakości kosmetyków w atrakcyjnych cenach. Dzięki Notino, za jednym kliknięciem, można sięgnąć po dziesiątki tysięcy oryginalnych produktów prestiżowych marek, w zaskakująco niskich cenach.

Dynamiczny rozwój firmy nie pozostał niezauważony. NOTINO dwukrotnie (w 2013 i 2014 r.) została wymieniona przez Deloitte w rankingu 50 najszybciej rozwijających się technologicznie firm Centralnej Europy. Ponadto Deloitte uplasował ją w tak zwanej „wielkiej 5” firm technologicznych (Deloitte Technology Fast 50’s “Big 5” ).

Co stoi za sukcesem NOTINO?
Przede wszystkim ogromna oferta marek znanych na całym świecie, ale również dostępność niszowych produktów. Począwszy od prowansalskich łąk Francji i słonecznych Włoch, po egzotyczne marki z dalekiej Azji, perfumeria oferuje również produkty, których konsumenci często nie znajdą w sprzedaży nigdzie indziej w Polsce.


Dagmara Brzezińska-Marcu, Country Manager NOTINO Polska

Dagmara Brzezińska-Marcu od wielu lat związana jest z branżą urodową. Swoją karierę rozwijała w największych koncernach kosmetycznych, takich jak Coty i L’Oréal, gdzie w latach 2007-2011, pełniąc coraz wyższe role zarządcze, odpowiadała za marketing i sprzedaż marek profesjonalnych i masowych, również poza granicami Polski. W 2011 roku objęła stanowisko Dyrektora Kerastase i członka komitetu, zarządzającego dywizją kosmetyków profesjonalnych. Od 2012 r. pracowała w firmie Unilever, gdzie pełniąc rolę Dyrektora Marketingu zarządzała kilkunastoosobowym zespołem w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiadając za wszystkie marki  kosmetyczne koncernu (m.in. Dove i Rexona).

Jako Country Manager NOTINO Polska zajmie się dalszym rozwojem firmy w Polsce oraz będzie odpowiadać za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe, a także za opracowanie i realizację planu strategicznego. Ponadto Brzezińska-Marcu objęła również stanowisko członkini zarządu firmy. O planach na rozwój perfumerii mówi:

Polska jest dla NOTINO strategicznym rynkiem, dlatego tak ważne było otwarcie lokalnego oddziału. Wyznaczając dotychczasowy kierunek rozwoju branży e-commerce w kategorii kosmetyków, będziemy stale wprowadzać rozwiązania, które jeszcze lepiej odpowiedzą na szybko zmieniające się potrzeby polskich konsumentek i konsumentów. Już dawno iperfumy.pl przestały być postrzegane jako strona sprzedająca wyłącznie perfumy w atrakcyjnych cenach, stajemy się ekspertem w branży kosmetycznej i wokół tego skupimy nasze działania.

Nowa Country Manager posiada dyplom The Chartered Institute of Marketing i jest absolwentką wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie dziś wykłada w katedrze Teorii Zarządzania na studiach podyplomowych.






Karolina Cacko, Public Relations Manager NOTINO Polska
|
Z początkiem maja 2017 roku Karolina Cacko objęła stanowisko kierownika ds. PR w NOTINO Polska. Będzie odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną perfumerii internetowej Iperfumy.pl. Zajmie się także działaniami media relations oraz sponsoringiem i eventami. Karolina Cacko od ponad siedmiu lat związana jest z branżą public relations. Przez ostatnie cztery lata zajmowała stanowisko PR Managera w Unilever Polska, gdzie odpowiadała za PR produktowy wszystkich marek kosmetycznych koncernu w Polsce i krajach bałtyckich, a także za komunikację w social-mediach. Wcześniej, w Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., jako specjalista ds. PR pracowała dla marek z sektora farmaceutycznego i kosmetycznego.

# Newsy handel
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!