MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

8 tys. odwiedzających na gdańskich Ekocudach
8 tys. odwiedzających na gdańskich Ekocudach

Ekocuda, które już po raz drugi zagościły w Gdańsku. Wydarzenie odbyło się w dniach 20-21 października na Stadionie Energa i przyciągnęło ponad 8 tys. osób.

Konsumenci, którzy podczas codziennych zakupów kierują się świadomymi wyborami, mieli wyjątkową okazję poznać z bliska szeroką gamę produktów zachwycających naturalnym, przyjaznym dla skóry i środowiska składem, estetyką opakowań i najwyższą jakością. Targom towarzyszyły liczne warsztaty i wykłady, odkrywające m.in. tajniki zdrowej pielęgnacji.

Ekocuda skierowane są do wszystkich miłośników kosmetyków, a w szczególności tych, którzy przykładają wagę do zdrowego stylu życia. Idealnie odnajdują się tutaj konsumenci dokonujący świadomych wyborów zakupowych, czytający etykiety produktów i analizujący ich składy.

Ostatnia edycja Ekocudów pokazuje, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi przybiera na sile. Cieszy mnie zaangażowanie uczestników, którzy świadczą o tym, że w dzisiejszych czasach nie liczą się jedynie ceny, ale również jakość i skład preparatów, a także to, czy ich produkcja odbywa się z poszanowaniem środowiska. Udowadnia to również wysoka świadomość konsumentów, których wiedza na temat kosmetyków naturalnych potrafi zaskoczyć samych producentów

- mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów.

Dodaje:

Ostatnim Ekocudom, tak jak zawsze, towarzyszyła wspaniała energia. Klienci przychodzili odwiedzać stoiska swoich ulubionych marek, ale jednocześnie chętnie poznawali nowe linie, z którymi dotąd nie mieli jeszcze styczności. Zauważyliśmy, że nasi goście doskonale wiedzieli, co chcą dla siebie wyciągnąć z tego wydarzenia.

Ekocuda zbliżają marki z klientami

Warsztaty Annabelle Minerals, wykłady Mokosh

Ogromnym zainteresowaniem uczestników cieszyły się warsztaty marki Annabelle Minerals, które spotkały się z wieloma pozytywnymi reakcjami. Podobną liczbę entuzjastów kosmetyków naturalnych przyciągnęły wykłady firmy Mokosh Cosmetics. Goście mieli ponadto okazję wziąć udział m.in. w warsztatach makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami.

Rosnący segment kosmetyków naturalnych

Poprzednie pięć edycji Ekocudów odwiedziło łącznie ponad 116 000 osób, a w samym ostatnim wydarzeniu w Gdańsku wzięło udział pod 8 000 uczestników – jeszcze więcej niż podczas minionej, gdańskiej edycji wiosennej. To najlepszy dowód na to, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi w Polsce wciąż rośnie, a co za tym idzie, przed rynkiem nieustannie wyrastają nowe perspektywy rozwoju.

Podobnie jak w poprzednich edycjach i tym razem uczestnicy mieli okazję porozmawiać z ekspertami, którzy z zaangażowaniem dzielili się swoją wiedzą. Bezpośrednie rozmowy z klientami sprzyjały również producentom kosmetyków naturalnych, którzy chętnie słuchali opinii i wrażeń towarzyszących stosowaniu ich preparatów. Zainteresowanie kosmetykami naturalnymi bezpośrednio podczas wydarzenia przekładało się na wiele decyzji zakupowych.

Tradycyjnie targom przyświecała idea promocji i prezentacji w jednym miejscu różnorodnych polskich oraz zagranicznych marek kosmetyków naturalnych. Już od sześciu edycji Ekocuda pokazują, że warto żyć w zgodzie z naturą i jak najczęściej sięgać po produkty stworzone z pasją i miłością do wszystkiego, co zdrowe, ekologiczne i zrównoważone.

W wydarzeniu można było wziąć udział bezpłatnie.

Konsumentki zaciekawione nowościami

fot. Joanna Oleszek

# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!