MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

 Dariusz Aleksandrowicz, prezes Brodr. Jorgensen: Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów
Dariusz Aleksandrowicz, prezes Brodr. Jorgensen: Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów

>>Wyjątkowa obsługa może być przewagą konkurencyjną<<

Dariusz Aleksandrowicz: Model zarządzania oparty na uczestnictwie właścicieli sklepów w strukturach zarządczych Kosmeterii wprowadziliśmy kilka lat temu. Najlepsze praktyki przywieźliśmy z Danii z firmy Matas, która właśnie w ten sposób rozpoczynała swoją działalność. Dziś jest to największa duńska sieć drogeryjna. Szukając wszystkich wąskich gardeł uznaliśmy, że ostatecznie najlepszym rozwiązaniem będzie  pełne oddanie „władzy” właścicielom sieci.

Wierzymy, że taka zmiana spowoduje wzrost niezbędnej lojalności wobec decyzji wybranego zarządu i co najważniejsze przełoży się na ich natychmiastowe wdrażanie u każdego z właścicieli sklepów. Dopiero to może zmienić postrzeganie przez dostawców i ich jeszcze większe zaangażowanie.

Uważam, że wartością dodaną Kosmeterii  jest to, co od początku leżało u podstaw jej tworzenia. Zawiera to jej pełna nazwa: Kosmeteria Eksperci Urody. Trudno dziś zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku samymi produktami lub ich coraz niższymi cenami. Nie niższe ceny, nie niszowy asortyment, a wyjątkowa  obsługa konsumentów - to ona może taką przewagą być.

Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów. Dopiero ta niestandardowa obsługa wraz z ciekawą ofertą uzupełniają się nawzajem, a ciekawymi promocjami dają szansę budowania lojalności konsumentów. Mam nadzieję, że nazwa nie pozostanie tylko nazwą, a zapał nowych władz i członków przełoży się na powrót do korzeni, czyli wyjątkowej obsługi. To ona przez wiele lat budowała lojalność konsumentów w sklepach tradycyjnych. Dziś w nowoczesnej formie, uwzględniającej wiedzę, jak kupują konsumenci, może stać się wielką wartością.

I tego Kosmeterii życzę z  całego serca, również czynnie się w to angażując, będąc partnerem z brandami z wartością dodaną.  Trzymam kciuki za powodzenie – to przecież moje dziecko.      

Czytaj także: Rynek drogeryjny tzw. tradycyjny potrzebuje rozwoju i wzmocnienia, a nie całkowitego wyparcia przez tzw. rynek nowoczesny – mówi Jerzy Kwiatkowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Sklepów Kosmeteria                                                                                                                                                           

# Newsy handel
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!