MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

 Dariusz Aleksandrowicz, prezes Brodr. Jorgensen: Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów
Dariusz Aleksandrowicz, prezes Brodr. Jorgensen: Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów

>>Wyjątkowa obsługa może być przewagą konkurencyjną<<

Dariusz Aleksandrowicz: Model zarządzania oparty na uczestnictwie właścicieli sklepów w strukturach zarządczych Kosmeterii wprowadziliśmy kilka lat temu. Najlepsze praktyki przywieźliśmy z Danii z firmy Matas, która właśnie w ten sposób rozpoczynała swoją działalność. Dziś jest to największa duńska sieć drogeryjna. Szukając wszystkich wąskich gardeł uznaliśmy, że ostatecznie najlepszym rozwiązaniem będzie  pełne oddanie „władzy” właścicielom sieci.

Wierzymy, że taka zmiana spowoduje wzrost niezbędnej lojalności wobec decyzji wybranego zarządu i co najważniejsze przełoży się na ich natychmiastowe wdrażanie u każdego z właścicieli sklepów. Dopiero to może zmienić postrzeganie przez dostawców i ich jeszcze większe zaangażowanie.

Uważam, że wartością dodaną Kosmeterii  jest to, co od początku leżało u podstaw jej tworzenia. Zawiera to jej pełna nazwa: Kosmeteria Eksperci Urody. Trudno dziś zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku samymi produktami lub ich coraz niższymi cenami. Nie niższe ceny, nie niszowy asortyment, a wyjątkowa  obsługa konsumentów - to ona może taką przewagą być.

Kosmeteria Eksperci Urody to zobowiązanie wobec konsumentów. Dopiero ta niestandardowa obsługa wraz z ciekawą ofertą uzupełniają się nawzajem, a ciekawymi promocjami dają szansę budowania lojalności konsumentów. Mam nadzieję, że nazwa nie pozostanie tylko nazwą, a zapał nowych władz i członków przełoży się na powrót do korzeni, czyli wyjątkowej obsługi. To ona przez wiele lat budowała lojalność konsumentów w sklepach tradycyjnych. Dziś w nowoczesnej formie, uwzględniającej wiedzę, jak kupują konsumenci, może stać się wielką wartością.

I tego Kosmeterii życzę z  całego serca, również czynnie się w to angażując, będąc partnerem z brandami z wartością dodaną.  Trzymam kciuki za powodzenie – to przecież moje dziecko.      

Czytaj także: Rynek drogeryjny tzw. tradycyjny potrzebuje rozwoju i wzmocnienia, a nie całkowitego wyparcia przez tzw. rynek nowoczesny – mówi Jerzy Kwiatkowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Sklepów Kosmeteria                                                                                                                                                           

# Newsy handel
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!