MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Quiskin, Cosmoprof Bolonia 2018: Dobry czas dla innowacyjnych marek z Europy
Quiskin, Cosmoprof Bolonia 2018: Dobry czas dla innowacyjnych marek z Europy

Marcin Małysz, współwłaściciel Quiskin: W tym roku zmieniliśmy halę. Wystawiamy się w przestrzeni marek profesjonalnych, co ma dwa uzasadniania. Po pierwsze coraz bardziej interesujemy się tym segmentem rynku. Nasze produkty częściowo są dedykowane do rynku profesjonalnego - pewne zabiegi w salonach odnowy biologicznej czy gabinetach kosmetycznych mogą być przeprowadzana na produktach marki Quiskin. Sami zresztą otworzyliśmy własny salon w Krakowie pod nazwą Quiskin Beauty Clinic więc siłą rzeczy ta część rynku coraz bardziej nas interesuje. Po drugie do tej hali przychodzi więcej klientów biznesowych, a ponieważ zależy nam także na poszerzaniu dystrybucji w kanale profesjonalnym, wybór sam się niejako narzucał.

Nasze portfolio produktów poszerza się i w Bolonii pokazujemy kilka świeżynek. Zaczęliśmy od małej rękawicy do demakijażu. Potem pojawiła się wersja w większym rozmiarze. Do tego zaczęły dochodzić kostki ozonowe, wspomagające oczyszczanie skóry i właśnie na tym ozonowym składniku rozbudowujemy linię. W tym momencie wchodzą do sprzedaży trzy produkty: peeling ozonowy, kąpiel ozonowa i olej ozonowy. Aktualnie trwa ich certyfikacja dla skóry atopowej, wcześniej wprowadzona Kostka Ozonowa posiada już te dokumenty.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak rozwija się nasz eksport. Czuję, że to jest czas na polskie marki, a do tego mamy dobry moment dla młodych firm, które wprowadzają innowacyjne produkty. Świat polską produkcję lubi coraz bardziej. W branży kosmetycznej mówi się o ponadprzeciętnej jakości polskich kosmetyków, bardzo dobrych opakowaniach, elastyczności współpracy, szybkim dopasowywaniu się do oczekiwań rynku. Poza tym dziś jeszcze jedno nam pomaga: europejskie pochodzenie produktu, które postrzegane jest jako synonim innowacyjności, jakości, dobrego wzornictwa. Wrażliwość na cenę ma mniejsze znaczenie, klienci są gotowi zapłacić więcej za dobry produkt o europejskim pochodzeniu. I to warto w komunikacji podkreślać.

Jesteśmy proaktywni w szukaniu nowych odbiorców, ale też coraz częściej nowi odbiorcy znajdują nas. Klienci z różnych rynków dzwonią do nas, wysyłają maile, inicjując jakieś pierwsze kroki do wspólnego działania. Coraz częściej są to klienci z innych kontynentów. Wiem, że brzmi to egzotycznie, ale tak rzeczywiście jest.

Mam przekonanie, że dziś firmom bardzo pomagają social media. Tu nie ma granic – zdjęcia czy posty potrafią „szerować się” bardzo szeroko, a kupcy widząc zainteresowanie konsumentów, zaczynają mieć ciekawe marki na celowniku. Oczywiście takie zaintrygowanie marką to dopiero początek długiej drogi do podpisania kontraktu: potem zaczynają się negocjacje, wzajemne sprawdzanie wiarygodności, etc. Także podsumowując: krok po kroku wchodzimy na nowe rynki, rozwijamy się też w Polsce, mamy przed sobą konkretne cele, określoną wizję rozwoju marki i jej dystrybucji - i spokojnie to wszystko realizujemy. Do zespołu dołączają kolejni fachowcy z bardzo kierunkowym wykształceniem, co daje nam możliwość zaplanowanego rozwoju.

No i nieustająco kierujemy się naszym motto – „Wierzymy, że o ile nasze produkty nie zmienią świata, to piękno kobiecej skóry już tak”.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!