Barwa Cosmetics, Cosmoprof Bolonia 2018: Zaczynamy być bardziej aktywni targowo - chcemy zwiększyć udział eksportu w sprzedaży

Barwa Cosmetics, Cosmoprof Bolonia 2018: Zaczynamy być bardziej aktywni targowo - chcemy zwiększyć udział eksportu w sprzedaży

Natalia Styrna, specjalista ds. marketingu Barwa: Cosmoprof to największe spotkanie branży kosmetycznej w Europie. Pomimo naszej długoletniej historii na polskim rynku kosmetycznym na targi zagraniczne zdecydowaliśmy się całkiem niedawno. Istotnym motywatorem był silny rozwój Działu Eksportu, który z roku na rok poszerza możliwości Barwy na rynku światowym. Zależy nam, aby sukcesywnie rosła liczba klientów z nowych i często bardzo inspirujących regionów. Różnica w wynikach eksportowych w porównaniu z poprzednimi latami jest tak duża, że udowadnia nam jasno - targi to właściwy kierunek!

Wirtualne Kosmetyki i część ekipy Barwy:-)Aleksandra Prusak, export manager Barwa: W zeszłym roku mieliśmy swoje stoiska na targach kosmetycznych w Bolonii oraz Dubaju. Nawiązaliśmy współprace z kilkoma bardzo perspektywicznymi klientami. W tej chwili produkty Barwy można znaleźć w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji mi.in: w Tajwanie - tamtejsi klienci doceniają flagowe produkty Barwy m.in. mydła. W tym roku jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w charakterze wystawcy pojawimy się jeszcze na dwóch kolejnych zagranicznych targach branżowych.

Magdalena Nowobilska, kierownik działu marketingu Barwa: Od kilku lat mocno pracujemy nad wizerunkiem marki Barwa. Staramy się zróżnicować grupę docelową, co podniesie efektywność przekazu marketingowego i tym samym sprzedaż. Dodatkowo pragniemy w tym roku sfinalizować re-design marki, odświeżyć wszystkie linie, wprowadzić nowe produkty. Staramy się również o większą dostępność marki zarówno w kanale nowoczesnym jak i  tradycyjnym.

Natalia Styrna: Zespół targowy to przedstawiciele działów: eksportu, marketingu, handlu i e-commerce. Muszę przyznać, że jest to fantastyczny czas, kiedy możemy spotkać się z klientami, partnerami i dostawcami w luźnej atmosferze. Z niektórymi umawialiśmy się jeszcze przed targami, ale często są to spontaniczne i owocne we współpracę spotkania. To bardzo przyjemnie, kiedy kogoś, kogo zna się wyłącznie mailowo, w końcu można poznać osobiście przy filiżance kawy. Jak wiemy budowanie relacji międzyludzkich sprzyja wspólnym interesom. Liczymy, że dużą część kontaktów polskich i międzynarodowych, uda nam się przełożyć na rzeczywistą współpracę. Wszystko w naszych rękach!

Aleksandra Prusak: W tym roku wystawialiśmy się w hali 26, a nie w Pawilonie Narodowym jak rok temu. To celowe działanie. Chcieliśmy przetestować, czy o nowych klientów nie zawalczyć w przestrzeni, gdzie obecni są producenci kosmetyków z różnych rynków. Z polskich firm w hali znajdowali się jeszcze Pierre Rene i Uroda Polska. Na razie jesteśmy zadowoleni z tego wyboru, choć nie wykluczamy, że do Pawilonu Narodowego w kolejnej edycji wrócimy. Fakt, że jesteśmy z Polski podkreślało hasło na naszym stoisku: „BORN IN POLAND”. I ta polskość pomaga! Klienci coraz przychylniej patrzą na producentów kosmetyków z Polski. Zaczynamy być w tym świecie kosmetycznym dobrą marką jako cała branża.

Natalia Styrna: Podczas wielu rozmów spotkaliśmy się ze sporym zainteresowaniem jeżeli chodzi o własny park maszynowy i produkcję. Zagraniczni partnerzy coraz częściej doceniają fakt, że mamy stałą kontrolę nad jakością produktów, których wykonania nie zlecamy na zewnątrz. To jest nasz duży plus – co niejednokrotnie powtarzano nam podczas targów. To było często jedno z pierwszych pytań zadawanych przez potencjalnie zainteresowanych współpracą zagranicznych dystrybutorów.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi