MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Komentarze po aferze Skarbowej
Komentarze po "aferze Skarbowej"

Czy wycofanie nakładu było słusznym posunięciem? A może publikacja tekstu była niepotrzebna? Eksperci od komunikacji raczej krytykują pojawienie się artykułu w takiej formie w piśmie typu custom publishing, zwłaszcza związanym z branżą handlową.

Łukasz Kowalski z MSL Group: "Publikowanie tak krytycznego materiału na temat programu 500+ w magazynie „Skarb” było dalece nie na miejscu, bo Rossmann jest także jego beneficjentem. Błędem było dopuszczenie do publikacji w piśmie aspirującym do miana gazety lifestylowej tematu, który może nieść tak skrajne emocje. Jeśli zaprezentowane zostały poglądy jednej strony, reakcja drugiej jest więcej niż zrozumiała. Biorąc pod uwagę temperaturę dyskusji w Polsce myślę, że forma też nie jest zaskakująca."

Zbigniew Lazar, współzałożyciel i szef agencji Modern Corp.: "Rossmann po prostu zareagował - jak każda dobrze zarządzana międzynarodowa korporacja - na pierwsze sygnały, że firmowane przez niego teksty i wypowiedzi budzą kontrowersje i że niektórzy jego klienci poczuli się obrażeni, czemu dali wyraz w mediach społecznościowych. Dopiero potem temat ten podjęły media tradycyjne.  Ponieważ prawie wszystko w dzisiejszych czasach  może mieć implikacje polityczne, firmy dobrze robią, jeśli reagują natychmiast na wszelkie znamiona lub próby ideologizacji ich działalności. Rossmann deklaruje przecież, że istnieje po to, by spełniać „pragnienia i potrzeby” wszystkich swoich klientów, a  nie tworzyć kontrowersje."

źródło: www.wirtualnemedia.pl

# Cytat tygodnia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!