MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Joanna Hołuj o swojej eko-marce kosmetyków Iossi
Joanna Hołuj o swojej eko-marce kosmetyków Iossi

Joanna Hołuj, właścicielka Iossi: Według mnie kosmetyki, podobnie jak dobry posiłek, powinny być skomponowane z najlepszych składników. Dobrze, by sprawiały przyjemność i cieszyły też oko. Nie oszczędzamy na składnikach. Jeśli w składzie jest masło kakaowe, to dajemy go dużo. Staramy się kupować oleje i olejki eteryczne z roślin uprawianych na kontrolowanych, organicznych plantacjach. Niektóre nasze kosmetyki mają 90 proc. takich składników, ale dopuszczam też produkty z małych plantacji, które certyfikatu nie mają, bo ich na to nie stać. Jestem jednak zobowiązana do kupowania produktów z dokumentacją świadczącą o tym, że zostały przebadane. Podlegam, jak każdy produkujący kosmetyki, szczegółowym przepisom. Nie mogę pójść na bazar i kupić, co mi się podoba. (...). Polski rynek był nakierowany - i nadal częściowo jest - na duże firmy. Minimalne opakowania, jakie można kupić, to często 20 kg. A na przykład w Anglii, gdzie od kilkunastu lat działają kosmetyczne manufaktury, jest cały rynek usług dla nich: dostawcy surowców, opakowań, firmy badawcze, przyznające atesty (...). Kosmetyki kosztują od 40 do 100 zł. Mogłyby być dwa razy droższe, bo to produkty z najwyższej półki. Ale od początku chciałam, by każdy mógł sobie na nie pozwolić.



źródło: Dodatek "Weekend" "Puls Biznesu", marzec 2017, Agnieszka Rodowicz: "Krem do zjedzenia"

# Cytat tygodnia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!