MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Rossmann w pierwszej trójce najbardziej cenionych marek
Rossmann w pierwszej trójce najbardziej cenionych marek

Różnice między pierwsza trójką najsilniejszych marek były minimalne. Kosmetyczna Nivea zdobyła 74 punkty, Google - 72,4 pkt, a tuż za amerykańskim potentatem w branży internetowej znalazł się Rossmann z 72,2 pkt.

Polacy oceniali korzyści oferowane im przez konkretne marki. Wyodrębniono 62 takie korzyści dla konsumentów, podzielono je na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste (emocjonalne) oraz społeczne.

Jeśli chodzi o korzyści osobiste, Polacy uznali, że Rossmann: ułatwia im życie, pomaga zachować zdrowie, oszczędzać pieniądze i czas, uczy nowych umiejętności oraz umożliwia pozostawanie w kontakcie z innymi.

Wysoką pozycję firma zawdzięcza także świetnym ocenom korzyści funkcjonalnych, które - według ankietowanych - Rossmann zapewnia swoim klientom. Polacy są przekonani, że firma (marka) jest użyteczna, odpowiedzialna, gwarantuje swoim klientom wysokiej jakości usługi, w tym rozsądne ceny, dobrze oznakowane opakowania oraz bezpieczeństwo produktów.

Ankietowani byli pytani również o korzyści społeczne związane z marką: jak ich zdaniem dana marka wpływa na społeczeństwo i gospodarkę kraju, czy np. korzysta z usług krajowych dostawców (w sieciach Rossmann są obecne praktycznie wszystkie, liczące się krajowe marki), uczciwe warunki zatrudnienia (firma zatrudnia na etatach, oferuje pracownikom wiele dodatkowych korzyści jak: ochronę zdrowia, dofinansowanie wakacji czy realizacji własnych pasji).

Raport oceniający siłę marki ("Meaningful Brands 2017") przygotowała firma Havas Media Group. W polskiej edycji badania (MB jest prowadzone w 33 krajach) o ulubione marki zapytano aż 21 tys. respondentów. Oceniane były 71 firmy i 9 kategorii produktów.

# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!