MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Marki kosmetyczne aktywne w reklamie online. W lipcu na czele były Philips, Nivea i Axe.
Marki kosmetyczne aktywne w reklamie online. W lipcu na czele były Philips, Nivea i Axe.

Co drugi polski internauta miał w lipcu do czynienia z reklamą wideo online produktów z branży pielęgnacja i higiena – wynika z badań gemiusAdReal. Wśród reklamowanych marek największy zasięg w sieci zbudowały Philips, Nivea i Axe. YouTube, Facebook i serwisy Grupy Onet.pl byli największymi wydawcami.

W lipcu w polskim internecie emitowano ponad 121 mln reklam wideo szeroko rozumianych kosmetyków, dotarły one do 51 proc. internautów korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów – wynika z danych GemiusAdReal. Pierwszą trójkę marek o najwyższym dotarciu reklam wideo online w branży kosmetyczno-pielęgnacyjnej otwiera Philips. Reklamy maszynek do golenia tej marki wyświetlano ponad 7,5 mln razy, a natknęło się na nie 12,4 proc. użytkowników sieci. Drugą lokatę, z niewiele niższym dotarciem (12 proc.), zajęła marka Nivea, której spoty reklamowe emitowano blisko 10,9 mln razy. Podium zamyka Axe, którego kreacje wyświetlane 9,8 mln razy, dotarły również do niemal 12 proc. internautów.
Wydawcą o największym zasięgu reklam wideo online branży kosmetycznej w Polsce w lipcu był YouTube, z dotarciem na poziomie 24 proc. i 30 mln emisji. W pierwszej trójce znalazły się także Facebook (22 proc. zasięgu i 33,8 mln odtworzeń) oraz serwisy Grupy Onet.pl (9 proc. i 8,6 mln wyświetleń). YouTube i Facebook zajmują czołowe pozycje w rankingu wydawców reklam wideo marek z branży kosmetycznej także na sąsiednim rynku niemieckim (zasięg wśród krajowych internautów odpowiednio 15 i 11 proc.). W zestawieniu marek o największym dotarciu liderem jest Nivea, z 10 proc. dotarcia.

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.
# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!