MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Lakiery do paznokci w górę
Lakiery do paznokci w górę

Jak podaje „Puls Biznesu” w tym roku Polki wydadzą około 380 mln zł na lakiery do paznokci. Rynek tych kosmetyków sukcesywnie rośnie. Statystyczna konsumentka wyda w tym roku około 19 zł na buteleczki z kolorowymi emaliami, zmywacze i odżywki do paznokci – o złotówkę więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Euromonitor International.

To, co stymuluje ten segment, to nowości, innowacje i trendy kolorystyczne. Zbigniew Inglot mówi, że po opracowaniu lakieru „oddychającego”, zapewniającego przenikanie wody i powietrza do płytki paznokcia, jego firma pracuje nad kolejnymi innowacyjnymi produktami. Zdaniem Anny Mamcarz-Malińskiej, szefowej marketingu Eveline Cosmetics, popularnością cieszą się obecnie lakiery żelowe i hybrydowe, a ten ostatni rodzaj manikiuru panie coraz częściej wykonują nie tylko w salonach, ale też w domu. Hybrydy są droższe niż zwykłe lakiery, co wpływa na wzrost wartości kategorii, ale konsumentki skłonne są wydać więcej, jeśli zależy im na przedłużonej trwałości manikiuru.

Jednak na rynku wciąż dominują lakiery tradycyjne, a tu płaszczyzną konkurencji jest głównie kolorystyka – w coraz szerszym wachlarzu nawiązującym do sezonowych trendów  – oraz dodatkowe benefity, np. wzmocnienie paznokci czy wyeliminowanie szkodliwych składników i zastąpienie nowymi, bezpieczniejszymi. Lakiery nie tylko wyglądają, ale też pachną. Nowościami, które intrygują użytkowniczki, mogą też być lakiery w sprayu, ułatwiające aplikację i bardzo szybko schnące.

Lakier to produkt niedrogi, kupowany impulsowo, a pomalowane paznokcie poprawiają samopoczucie kobiety i dopełniają całości stylizacji. Chyba po nieco przebrzmiałej  już teorii „efektu szminki”, czas skorygować hasło na „efekt lakieru”;-)

# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!