MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Kosmeceutyki w górę - te produkty dobrze wpisują się w aktualne trendy
Kosmeceutyki w górę - te produkty dobrze wpisują się w aktualne trendy

Według nowego raportu z badań rynkowych przeprowadzonych przez BCC Research, światowy rynek produktów kosmeceutycznych w 2012 roku został wyceniony na 35 mld $. BCC Research spodziewa się osiągnięcia przez ten rynek wartości 45.6 mld $ w 2017 roku, a także rocznej stopy wzrostu wynoszącej 5.4 %.

Kosmeceutyki stanowią połączenie kosmetyków i farmaceutyków. Można je również określić jako produkty toaletowe opracowane w oparciu o odpowiednie aktywne składniki, które z założenia mają przynieść korzyści podobne do leków. Kosmeceutyki reprezentują idealną niszę, w której zbiegają się pojęcia, takie jak demografia, próżność, badania i kreatywny marketing. Aktualnie nie ma oficjalnej definicji kosmeceutyków wg amerykańskiej Ustawy o Żywności, Lekach i Kosmetykach (U.S. Food, Drug and Cosmetic Act). Pragnienie doskonałej skóry i wiecznie młodego wyglądu spowodowało, iż kosmeceutyki są najszybciej rozwijającym się segmentem światowego rynku kosmetycznego. Najlepiej sprzedające się produkty kosmeceutyczne zapewniają rezultaty przeciwstarzeniowe, odmładzające i polepszające wygląd skóry, co przyciąga mnóstwo stałych klientów. Każdego roku, miliony starzejących się osób inwestuje miliardy dolarów w produkty tego typu.

źródło: Biotechnologia.pl

# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!