MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Czy Polki idą na kompromisy - badanie marki Nivea
Czy Polki idą na kompromisy - badanie marki Nivea

Nivea przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA przeprowadziła badanie na temat życiowych kompromisów na grupie 1301 polskich respondentek (91% z nich w wieku 15-44).


Sytuacje kompromisowe – wymagające rezygnacji z jednej codziennej czynności kosztem drugiej – dotyczą niemal wszystkich Polek uczestniczących w badaniu. 96% z nich deklaruje, że zdarza im się stać przed koniecznością dokonania takiego wyboru.

Do czynności, z których Polki rezygnują najczęściej należą przede wszystkim:
•    uczestniczenie w wydarzeniach kulturalnych (58%),
•    chwila tylko dla siebie (52%),
•    aktywność fizyczna (50%).

Najrzadziej rezygnują z opieki nad dziećmi (5%) oraz z codziennej higieny (4%).

Dlaczego Polki stają przed koniecznością pójścia na ustępstwo? Jako powody podają:
•    Brak czasu (61%),
•    Zmęczenie (50%),
•    Konieczność bycia punktualną (30%),
•    Brak motywacji (29%).

Konieczność pójścia na kompromis wywołuje u badanych raczej negatywne, niż pozytywne emocje. Najczęściej wskazywanymi były:
•    Dyskomfort,
•    Złość,
•    Smutek.

Ze stwierdzeniem, że skuteczność ochrony przed potem oraz łagodność dla skóry pod pachami to dwie wykluczające się cechy dezodorantów lub antyperspirantów zgadza się jedynie blisko 1/5 respondentek. Jednakże zdecydowana większość (88%) zdecydowanie chciałaby, aby ich dezodorant lub antyperspirant łączył w sobie te dwie cechy.

NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”
Badanie przeprowadzono w okresie 12-19.08.2016 roku w Polsce, na grupie 1301 kobiet. Ankieta internetowa składająca się z pytań zamkniętych jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz jednego pytania otwartego.

Bezkompromisowy produkt
Nivea Protect & Care to pierwszy antyperspirant, który pachnie jak uwielbiany przez Polki krem Nivea i zawiera jego pielęgnujące składniki: glicerynę, pantenol, olejek awokado i wyciąg z korzenia lukrecji, które intensywnie nawilżają, łagodzą podrażnienia i pielęgnują delikatną skórę pod pachami. Połączenie tych składników sprawia, że antyperspirant Protect & Care pielęgnuje i dba o delikatną skórę, pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku. Z kolei zawarty w kosmetyku zapach kremu Nivea przywołuje uczucie prawdziwej pielęgnacji.

… skuteczność potwierdzona dermatologicznie…
Antyperspirant Nivea Protect & Care zapewnia niezawodną, 48-godzinną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Skuteczność linii potwierdza 25 lat doświadczenia a rynku dezodorantów oraz nieustanna chęć tworzenia idealnie dopasowanych do współczesnej kobiety kosmetyków.

…oraz doceniona przez konsumentki.
Badanie nt. dezodorantów przeprowadzone w 11 krajach przez NIVEA[1] pokazały, że kobiety chętnie sięgają po nowy antyperspirant – aż 9 na 10 badanych potwierdziło, że Nivea Protect & Care nie podrażnia delikatnej skóry, nie pozostawia uczucia lepkości i przede wszystkim szybko się wchłania, zapewniając natychmiastowe uczucie suchości.

 

[1] Global U&A, 11 krajów, badanie „Dezodoranty męskie i damskie” przeprowadzone przez markę NIVEA w 2011 roku

# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!